    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Sat, 26 Jan 2013 12:12:03 +0100

    "ToMasz" napisał:

    > Oczywiście grupy nie czytasz, mnie, Jotera i paru innych,
    > którzy piszemy - składać wypowiedzenia!

    Nie wiem, co ten konfabulant nawywijał (dawno leży na dnie KF-a) ale skoro
    zostałem przywołany po nicku, wtrącę swoje trzy grosze do tej dyskusji..
    W umowie zawieranej z P4 figuruje następująca pozycja:
    "Czas trwania umowy (w miesiącach) 24"
    co może u osobników mniej obznajomionych z podstępną naturą operatorów
    wywołać mylne wrażenie, iż po tym czasie ustają wszelkie wzajemne
    świadczenia. W tejże umowie nie ma też ani słowa o przechodzeniu umowy na
    czas nieokreślony. Natomiast są tam odnośniki do innych dokumentów, jak
    Regulamin Promocji, Regulamin świadczenia Usług Telecośtam etc., gdzie
    taki zapis (o automagicznym przechodzeniu umowy na czas nieokreślony) jest
    z pewnością jest zawarty. Zresztą, jak sam wspomniałeś, pod koniec Okresu
    Zastrzeżonego, zaczyna się atakowanie propozycjami przedłużeniowymi, więc
    nic nie stoi na przeszkodzie, aby tę sprawę wyjaśnić przed odesłaniem
    konsultanta na drzewo.
    Dla mnie osobiście taka automagiczna kontynuacja jest poniekąd wygodna,
    szczególnie teraz, o czym pewnie napiszę w kontynuacji wątku "BurdelPlay",
    gdy sprawa wreszcie ostatecznie się wyjaśni.

    JoteR