    From: "Tomek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Date: Thu, 16 Jun 2011 10:56:08 +0200

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:itcfjd$rnn$1@news.lublin.pl...
    > To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki
    > należycie !
    > WOJO

    No toż właśnie zgłaszam popełnienie wykroczenia i niech oni coś z tym
    zrobią. Ba - nawet napiszę, że chętnie zgłoszę się na świadka. A co mi
    tam...
    Tomek

    Ps. Kiedyś miałem niezły ubaw - miałem stłuczkę na pewnym skrzyżowaniu i
    musiałem je potem do sprawy obfotografować. Ciekawa była reakcja kierowców,
    którzy łamali tam przepisy (wyjeżdżali na wprost z pasa do skrętu w prawo) -
    aż miło było popatrzeć jak nagle starali się wcisnąć na właściwy pas widząc
    mnie z kamerą. Oczywiście w tym momencie byli zdani na łaskę tych "frajerów"
    jadących prawidłowo i spokojnie czekających na przejazd przez skrzyżowanie,
    których próbowali wykolegować jeszcze przed chwilą...