    From: "Tomek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Date: Thu, 16 Jun 2011 11:00:17 +0200

    news:4df9c39c$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
    > PLONK WARNING z tymi bzdurami.

    Nie - zadałem konkretne pytania i liczę na podpowiedzi. A potem przeniosę
    się na jakąś "wrzutę" czy inny serwer, ew. założę jakąś stronkę, gdzie będę
    takie sprawy komentował. Coś jak TVN Turbo albo Stop Drogówka (tylko że ja
    od nich jeżdżę lepiej - jechałem raz za tym autkiem z TVN...)
    Gdybym tu chciał to robić, to chyba co drugi post byłby mój... :-) Stałoby
    się to nudne.
    T.