  • 81. Data: 2009-03-21 10:07:26
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    dominik wrote:
    > Limitedy owszem są małe, tyle że jak się okazuje body i tak jest
    > wielkie, więc co z tego, że przyczepisz takie szkło jak i tak masz dużo
    > do noszenia. Pentax tu nie ma szans najmniejszych! m4/3 czy NX samsunga
    > rozłoży to na łopatki.

    Wielkie body?
    http://www.pbase.com/cdehaan/image/106031012

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 82. Data: 2009-03-21 10:30:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@s...jedwab>,
    jerzy szczudlowski nabazgrał:

    > Wielkie body?
    > http://www.pbase.com/cdehaan/image/106031012

    Ale kamyszka to jednak nie ten poziom co Limitedy. Ogłosili jakiś
    czas temu, że planują upchnąć coś klasy kadyszki do body rozmiaru
    kamyszki (niektórym się marzy metalowa obudowa). To będzie ładnie
    pasować dopiero.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 83. Data: 2009-03-21 10:49:38
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    jerzy szczudlowski pisze:
    > Wielkie body?
    > http://www.pbase.com/cdehaan/image/106031012

    A pokaż je z boku :)

    http://a.img-dpreview.com/reviews/PanasonicDMCG1/ima
    ges/allroundview.jpg
    http://a.img-dpreview.com/reviews/PentaxK2000/images
    /allroundview.jpg

    Głównym ficzerem tego panasonica jest brak lustra - jak byś odciął z k-m
    komorę lustra to by pewnie wyszły dość podobne. Póki co widzę, że panas
    jest znacznie węższy po wystających elementach jest to 73mm vs 66mm,
    tyle że z panasa wystaje mocno wizjer i mocniej lampa.

    Tak czy siak prawdziwe małe m4/3 to dopiero będą :) G1 to tylko taki
    pierwszy kwiatek wiosny ku temu :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 84. Data: 2009-03-21 11:34:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Mar 2009, JD wrote:

    > GX-20 różni się bardziej od K20D
    > niż GX-10 od K10D, np. tym, że nie ma tego dziwnego trybu robienia
    > ponad setki zdjęć w pięc sekund na małej rozdzielczości.

    On je robi *migawką*??
    Szczelinową migawką 20 fps???
    :O
    To chyba wymaga sygnału ostrzegawczego dla zawałowców ;)
    (bo bez migawki mechanicznej zdjęcie ze "smugami" się nie liczy)

    pzdr, Gotfryd
    (KM A200, 44 zdjęcia 10 fps, ale migawka centralna).

  • 85. Data: 2009-03-21 11:49:24
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    dominik wrote:

> [...]
    > jest znacznie węższy po wystających elementach jest to 73mm vs 66mm,
    > tyle że z panasa wystaje mocno wizjer i mocniej lampa.

    Te 7mm to ~9%, czyli raczej różnica jednej "działki". Czepiam się tylko
    stopniowania przymiotników.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 86. Data: 2009-03-21 13:05:08
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Gotfryd Smolik news napisał tak:

    > On je robi *migawką*??
    > Szczelinową migawką 20 fps???

    Nie, matryca. Migawka jest caly czas otwarta.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 87. Data: 2009-03-21 13:31:27
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 21 Mar, 13:05, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:

    > Nie, matryca. Migawka jest caly czas otwarta.

    A mnie cały czas dziwi, że nie ma opcji synchronizacji z lampą na
    krótsze czasy niż 1/180s. Mogłoby to być włączane w menu z
    zastrzeżeniem. Przecież K20D nie jest aparatem dla początkujących
    (nawet jeśli ktoś taki kupi ten aparat), tylko dla w miarę
    zaawansowanych i świadomych fotografów.

    P.S.
    Znowu muszę pisać z googla. Proszę o info, czy kodowanie jest OK?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 88. Data: 2009-03-21 13:41:05
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 21 Mar, 10:49, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > A pokaż je z boku :)
    >
    > http://a.img-dpreview.com/reviews/PanasonicDMCG1/ima
    ges/allroundview.jpghttp://a.img-dpreview.com/review
    s/PentaxK2000/images/allroundview.jpg

    66mm vs.73mm. Ale zyskali na tym wyrzuceniu lustra - hohoho! ;)

    G1 - Weight (inc. batteries) 385 g (13.6 oz)
    Km - Weight (inc. batteries) 590 g (20.8 oz)

    Dopiero tu widać zysk. Pewnie częściowo dzięki dedykowanemu
    akumulatorowi. W końcu jedna obudowa mniej waży niż cztery (AA).

  • 89. Data: 2009-03-21 14:19:05
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Pawel_W wrote:

    > Znowu muszę pisać z googla. Proszę o info, czy kodowanie jest OK?

    U mnie wszystko wyświetla się poprawnie.
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 90. Data: 2009-03-21 15:30:51
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Pawel_W pisze:
    ges/allroundview.jpghttp://a.img-dpreview.com/review
    s/PentaxK2000/images/allroundview.jpg
    > 66mm vs.73mm. Ale zyskali na tym wyrzuceniu lustra - hohoho! ;)

    Zmierz może od LCd do bagnetu, a nie po wystających maksymalnie
    częściach, ok?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \