  • 1. Data: 2009-03-18 21:22:38
    Temat: Sunpak PF30X do Canona, warto?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam

    Ze względu na cenę lampy błyskowe serii EX Canona są raczej dla mnie
    niedostępne...
    Czy jest sens ładować 300zł w Sunpaka PF30X?
    Ktoś z tego korzystał?

    Mam zamiar tego używać z Canonem 350D.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-03-19 06:48:56
    Temat: Re: Sunpak PF30X do Canona, warto?
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > Ze względu na cenę lampy błyskowe serii EX Canona są raczej dla mnie
    > niedostępne...
    > Czy jest sens ładować 300zł w Sunpaka PF30X?
    > Ktoś z tego korzystał?

    Nie uzywalem, ale czytajac opis:
    - 2 akumulatorki - nie tylko mniej blyskow bez wymiany bat/aku, ale
    rowniez dluzszy czas ladowania
    - poszukaj jeszcze czy wspiera ETTL
    + ma reczne korekte blysku

    A moze uzywana EX380 ? Za 300pln kupisz, profesjonalisci ich raczej nie
    uzywali, zajechana nie bedzie. Mam taka od 9 lat, blyskow juz zrobila
    kila tys (< 3000) i nadal ma sie dobrze. (nie sprzedaje jej)

    AF

  • 3. Data: 2009-03-19 07:24:18
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Adam Foton wrote:

    > Nie uzywalem, ale czytajac opis:
    > - 2 akumulatorki - nie tylko mniej blyskow bez wymiany bat/aku, ale
    > rowniez dluzszy czas ladowania

    Ponoć 8 sekund z akku, 10 sekund na bateriach.
    W opisach 380EX jest 20 sekund...

    > - poszukaj jeszcze czy wspiera ETTL
    Obsługuje E-TTLa i E-TTL 2.

  • 4. Data: 2009-03-19 16:26:56
    Od: "lux" <b...@a...de>

    ja dziś kupiłem Tpoce 330 ctx dwa palniki, głowica lata na wszystkie strony,
    ładowanie błyskawiczne - za 100 zł. Polecam na poczatek, swietny sprzet.
    Zeby nie było to wcześniej miałem 550ex......

    --
    ===
    lux