  • Data: 2011-05-14 21:01:58
    Temat: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie problem który pojawia się od 2 miesięcy na graficie Radeona 9700
    (kupiony w 2004) .
    Generalnie od tego czasu pojawiają się paski na ekranie monitora - kolorowe,
    pionowe przez całą długość ekranu bądź na kilkadziesiąt pikseli bądź jedno i
    drugie.
    Komputer pracuje dziennie ok. 12-16h. Na początku występowania tych pasków
    problem występował raz na tydzień po ok. 12-14h pracy, potem z każdym
    tygodniem problem się nasilał tak że w ostatnich 2-óch tygodniach paski
    występują każdego dnia po ok. 6-8h pracy. Od kilku dni jeszcze bardziej się
    nasiliło i występuje po 4-5h.

    Komp przez cały okres eksploatacji jest otwarty (obudowa) i od czasu do
    czasu go czyszczę od kurzu (w sumie sobie pomyślicie że myśle że to kurz ale
    w cale tak nie jest ale czasem wiadomo że brud w kompie sprawia elektronice
    problemy).

    2,5 roku temu padł na Radku wentylator więc założyłem większy 60 mm z
    zasilacza Tagana. Tak więc problemu z chłodzeniem nie ma - tym bardziej że
    jak wspomniałem obudowa jest otwarta.

    Jednakże dziwi mnie fakt że wspomniane paski nie pojawiają się od razu
    (zaraz po starcie BIOSu i starcie systemu) tylko po kilku godzinach pracy.

    Wiecie co może być konkretnie z tą kartą graficzną ? Raczej nie bawić się w
    naprawę tylko kupić coś "nowego" na AGPx8 (mam swoje typy ale to nie o tym
    wątek) ?
    Pozdr.

    --
    Bugatti