  • Data: 2011-05-23 07:31:53
    Temat: Re: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)
    Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-14 23:01, Bugatti pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam takie problem który pojawia się od 2 miesięcy na graficie Radeona 9700
    > (kupiony w 2004) .
    > Generalnie od tego czasu pojawiają się paski na ekranie monitora -
    > kolorowe,
    > pionowe przez całą długość ekranu bądź na kilkadziesiąt pikseli bądź
    > jedno i
    > drugie. [...]

    a ja się dołączę, w marcu kupiłem nowy komputer z Gigabyte GeForce GTX
    460 OC2 1GB DDR5 PCI-E.

    Kilka razy zdarzyło mi się, że podczas uruchamiania Windowsa 7, gdy
    pojawiła się ta drobna animacja ładowania wyświetliły się poziome paski
    i windows nie wystartował. Po zrobieniu resetu przeważnie wszystko jest
    ok. Raz po zrobieniu jednego resetu na ekranie nic się nie pojawiło -
    monitor zwrócił komunikat że nie ma sygnału.
    Co to może być?

    --
    Krzysiek