  • Data: 2011-05-15 10:04:11
    Temat: Re: Paski na ekranie - uszkodzona karta graficzna (?)
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=Marcos=" napisał w wiadomości:

    > A wymieniałeś sam wentylator, czy razem z radiatorem? Jeśli radiator jest
    > przyklejony, klej mógł zwietrzeć i z jednolitej przewodzącej ciepło masy
    > robi się wiele popękanych plam z dużą ilością powietrza.

    "Radiator" jest z tworzywa i w dodatku mocno przyczepiony więc nie ściągałem
    bo bałem się że urwe zaczepy.
    Ale seryjny wentylator miał 30 - 35 mm a obecny ma 60 mm (i jest większej
    wysokości) więc dmucha większy strumień powietrza niż seryjny. W dodatku to
    było dawno a paski zrobiły się 2 miechy temu więc znacznie później od
    wymiany wentylatora.

    Podczas pracy dotykałem karty izolowanym "patykiem" i paski migotały (efekt
    się wzmagał) - zarówno przy dotykaniu kości pamięci jak i kondensatorów.
    Możliwe że powodując niewielki nacisk powodowało to niewielkie
    przemieszczenie karty a tym samym _np._ styki z agp nie łaczą albo równie
    może być coś innego.

    Narazie obniżyłem taktowanie i się zaobserwuje po kilkunastu godz. pracy.

    Pozdr.

    --
    Bugatti