  • 81. Data: 2009-11-30 18:18:23
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow"

    > mam na biurku obok siebie dwa 21" lcdki jeden na analogowym
    > drugi na cyfrowym laczu i jakos drmatu nie widze miedzy nimi.
    > Owszem jest delikatna roznica ale dla mnie nieistotna.

    Tylko, napisz jeszcze do jakiego laptopa (z jaka grafika) masz to zapiete?
    Ja mam M4300 i roznica DVI/VGA powala na kolana
    - VGA mydli tak mocno, ze az irytuje.
    ---

  • 82. Data: 2009-11-30 22:47:57
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał:

> [...]
    > drugi na cyfrowym laczu i jakos drmatu nie widze miedzy nimi.
    > Owszem jest delikatna roznica ale dla mnie nieistotna.

    Potwierdzasz to co pisałem - ze jeśli karta graficzna i kabel są
    odpowiedniej jakości - LCD może chodzić całkiem nieźle po łączu analogowym.
    Niestety w przypadku laptopa karte mamy wbudowana i na jakość wychodzącego z
    niej sygnału praktycznie nie mamy wpływu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 83. Data: 2009-12-01 13:32:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Tylko, napisz jeszcze do jakiego laptopa (z jaka grafika) masz to zapiete?
    > Ja mam M4300 i roznica DVI/VGA powala na kolana
    > - VGA mydli tak mocno, ze az irytuje.

    podpiete do stacjnarnego kompa z jakims geforcem 9400 taka
    karta za 150zl. Monitory to NEC 2170NX. Do analoga kupilem
    tylko jakis lepszy kabel.

    Roger

  • 84. Data: 2009-12-01 13:36:15
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > Niestety w przypadku laptopa karte mamy wbudowana i na jakość wychodzącego
    > niej sygnału praktycznie nie mamy wpływu.

    nie znam sie na tym ale zaryzykowalbym, ze na LCD po analogu bedzie
    nawet lepiej niz na CRT w przypadku takiego 1200x1600. CRT musial
    miec minimum 85Hz a lepiej w okolicy 100, natomiast LCD odswieza
    te swoje krysztalki 60Hz. Analog i CRT przy tych rozdzialkach zdecydowanie
    juz rozmywal obraz. W kablu dla takiej ilosci informacji robilo sie za
    ciasno.
    Zejscie z rozdielczoscia zalatwialo sprawe nawet przy tych 100Hz.

    Roger

  • 85. Data: 2009-12-01 17:26:13
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > podpiete do stacjnarnego kompa z jakims geforcem 9400 taka
    > karta za 150zl. Monitory to NEC 2170NX. Do analoga kupilem
    > tylko jakis lepszy kabel.

    No bo my tu o rozwiazaniach mobilnych...
    Moge tylko domniemac, ze grafiki w laptopach nie maja
    zbyt wyrafinowanego wyjscia analogowego bo tutaj to zbedne.
    Natomiast w duzej skrzynce peceta bez problemu
    wystarczy na to miejsca i pradu
    - i tam sygnal VGA moze byc juz innej jakosci.
    ---

  • 86. Data: 2009-12-01 20:04:30
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

> [...]

    > ciasno.
    > Zejscie z rozdielczoscia zalatwialo sprawe nawet przy tych 100Hz.

    Podejrzewam, ze masz rację - ale ja nie pisałem o porównaniu analog-CRT vs.
    analog-LCD a o analog-LCD vs. digital-LCD.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 87. Data: 2010-01-03 16:43:12
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 29 of Nov 2009 19:48, greenman wrote:

    > Użytkownik "Tom01" <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał

    > I to swieta racja jest.
    > A podlaczanie LCD po VGA to faktycznie masakra
    > i rowniez kazdemu radze o tym zapomniec.

    Doprawdy? Mój monitorek w cenie trzycyfrowej sprawuje się
    całkiem dzielnie, zresztą nie ma innego wejścia.
    Co prawda daleko mu do pewnego Eizo za 6000 zł,
    którego niedawno podziwiałem, ale w praktyce
    i w testach nic nie sieje.

    PS
    Nawiasem mówiąc to jedyny znany mi monitor z niskiej półki.
    który nie ma żadnego martwego czy wiecznie żywego piksela.

    --
    nb

  • 88. Data: 2010-01-03 17:01:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2010 17:43:12 +0100, nb napisał(a):

    > PS
    > Nawiasem mówiąc to jedyny znany mi monitor z niskiej półki.
    > który nie ma żadnego martwego czy wiecznie żywego piksela.

    To naprawdę nie jest jakaś wielka sztuka znaleźć taki monitor.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 89. Data: 2010-01-04 02:27:45
    Od: p...@a...pl

    Witam
    to ja polece wersje DIY
    http://www.engadget.com/2006/08/31/janus-project-pc-
    can-scan-300-wifi-networks-at-once/
    albo cos oparte na plycie mini-itx.
    http://www.mini-itx.com/projects/leela/
    Moja faworyta jest wlasnie obudowa o ksztalcie Leeli z Futuramy (taki
    serial SF) ;) ;)
    Sa tez inne obudowy DIY - z klockow lego, pudelek sniadaniowych,
    obudow sprzetu HiFi, zabawek itp. Polecam galerie projektow z tej
    pozd
    Piotr

  • 90. Data: 2010-01-04 02:56:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal
> [...]
    > albo cos oparte na plycie mini-itx.
    > http://www.mini-itx.com/projects/leela/
    > Moja faworyta jest wlasnie obudowa o ksztalcie Leeli z Futuramy (taki

    He, he... Bendera to bym wzial w ciemno. Gdyby jeszcze zlosliwie
    "dogadywal"... ; )

    adam