  • 1. Data: 2009-11-26 11:38:03
    Temat: Jakie wymiary ma LCD NEC 2070NX?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Chodzi o sama obudowe wyswietlacza - bez nogi.
    Moglby ktos zmierzyc linijka?

  • 2. Data: 2009-11-26 11:59:43
    Temat: Re: Jakie wymiary ma LCD NEC 2070NX?
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Chodzi o sama obudowe wyswietlacza - bez nogi.

    Niecałe 45x35 cm.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2009-11-26 12:03:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tom01" <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > Niecałe 45x35 cm.

    A glebokosc???

  • 4. Data: 2009-11-26 12:42:15
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jakub Jewuła pisze:
    > A glebokosc???

    Ok 8 cm.

  • 5. Data: 2009-11-26 12:49:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ok 8 cm.

    THX

  • 6. Data: 2009-11-26 12:54:53
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Nawiasem mówiąc widziałem coś, co być może Panu chodzi po głowie.
    Wyglądało to jak normalny pecet w obudowie mini-tower z uchwytem od
    góry, przy czym boczna ścianka była zabudowanym monitorem. Całość z
    zewnątrz obłożona materiałem jak sprzęt estradowy, wiec dość pancerne. W
    stosunku do ITX'a nie ma kabli do monitora, wewnątrz można zamontować
    nadajnik do klawiatury i myszy radiowej i wymaga tylko jednego kabla do
    zasilania.