  • 21. Data: 2009-11-26 16:36:47
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4b0ea941@news.home.net.pl...
    > Mają HDMI. Chyba przez przejściówkę HDMI->DVI da się puścić sygnał na
    > monitor?

    No wlasnie - moze ktos roziwac moje watpliwosci???

  • 22. Data: 2009-11-26 16:43:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b0eace1$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    > [...]
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy bez kombinowania w jakieś nieziemskie
    > patenty zo zakup IBM T60 z matrycą IPS - nie mogłoby być tak ?
    > Z tego co wiem za 2000 - 2500 jest coś takiego do wyszarpania.
    > Używane oczywiście.
    > Wydaje mi się, że za tą cenę trudno wykombinować coś lepszego.
    > adam

    Jakos nabralem alergii na uzywane laptoki ;)

  • 23. Data: 2009-11-26 17:11:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Jakos nabralem alergii na uzywane laptoki ;)

    Aaaaa, no to szkoda.
    Fakt, niełatwo znaleźć właściwą wersję w zadowalającym stanie, ale mam
    takiego jednego T41p, który był mi potrzebny w czasach przed tymi
    mikrolaptopami typu Eee - działa jak nówka na gwarancji. Od niego przestałem
    się bać markowych używek.
    Aktualnie też szukam T60 tyle, że mam fanaberie (IBM, IPS, IEE1394 i
    XpPro) - i jak się okazuje niełatwo taki akurat znaleźć. Z FireWire i TFT
    1024 x 768 - pod dostatkiem ; )

    adam

  • 24. Data: 2009-11-26 17:17:23
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-11-26 17:36, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    > wiadomości news:4b0ea941@news.home.net.pl...

    > No wlasnie - moze ktos roziwac moje watpliwosci???

    W necie ludzie piszą, że to działa.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 25. Data: 2009-11-26 17:20:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hem82c$q9p$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:

    ><> 2200zl o ile dobrze widze. Jednak sporo.

    W porównaniu do 500EUR za atoma? ;)

    Ale ten tutaj znowu nie ma DVI/HDMI (bo karta graficzna to znowu Intel).
    Z tego co widzę, to jeśli chcesz do tego podłączyć sensownie monitor
    LCD, to do wyboru masz Samsunga N510 i Winda U210...
    A miało być tak pięknie.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 26. Data: 2009-11-26 17:26:41
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Nov 2009 16:47:21 +0100, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> pisze:

    ><> 2200zl o ile dobrze widze. Jednak sporo.

    Z ceną to bym się jeszcze pogodził, ale z lusterkiem na ekranie to już
    ciężko. Myślę, że niedługo bedzie większy wybór podobnych notebooków,
    może trafi się coś ciekwszego. W każdym razie nowe procesory CULV
    zapewniają dużo większą użyteczność, niż Atom.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 27. Data: 2009-11-27 00:01:14
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > Mają HDMI. Chyba przez przejściówkę HDMI->DVI da się puścić sygnał na
    > monitor?

    Które?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 28. Data: 2009-11-27 00:04:16
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > W necie ludzie piszą, że to działa.

    Pewnie że działa, tylko przejrzałem ze dziesięc netbooków i żaden nie
    miał HDMI. Miała jedynie chyba Toshiba R500, ale to raczej mini notebook
    niż netbook i kosztuje tyle co cztery netbooki.

  • 29. Data: 2009-11-27 00:42:26
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-11-27 01:01, Tom01 pisze:

    > Które?

    http://www.allegro.pl/search.php?string=hdmi+noteboo
    k&description=1&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal
    _rec=0

    Mało? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 30. Data: 2009-11-27 09:08:45
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4b0f2075$1@news.home.net.pl>,
    Tomasz Jakubowski nabazgrał:

    > http://www.allegro.pl/search.php?string=hdmi+noteboo
    k&description=1&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal
    _rec=0

    > Mało? ;-)

    Ach, to piękne HDMI: 0szt :>