  • 11. Data: 2009-11-26 14:40:55
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Damian "Indygo" Mikoda" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ddb16520-9f74-4e69-bd97-05f5a67bf06c@j24g2000yq
    a.googlegroups.com...
    > Znajomy grafik używa maca mini, zakładając, że monitor, mysz i
    > klawiaturę można znaleźć na miejscu, u klienta.
    > Jeśli budżet pozwoli, to czemu nie taka opcja? Komputerek jest bardzo
    > bardzo mini.
    > http://www.apple.com/pl/macmini/design.html
    > Pozdrawiam
    > Damian "Indygo" Mikoda

    Jestem hetero, zdecydowanie :)

  • 12. Data: 2009-11-26 14:47:29
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Nov 2009 14:22:58 +0100, "gietrzy" <c...@g...pl>
    pisze:

    >http://twojepc.pl/news19813.html
    >
    >Jak mi padnie obecny ten lub nowsze klony będzie następny.

    Trochę się spóźnili z 2-rdzeniowym Atomem. Na dzisiaj chyba lepiej
    wygląda coś takiego:
    http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=pS8jNzTab4WZZGj

    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 13. Data: 2009-11-26 14:51:25
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Jestem hetero, zdecydowanie :)

    Ale taki Mac jest bi :)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 14. Data: 2009-11-26 14:51:52
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Nov 2009 06:39:07 -0800 (PST), "Damian \"Indygo\" Mikoda"
    <d...@g...com> pisze:

    >Znajomy grafik używa maca mini, zakładając, że monitor, mysz i
    >klawiaturę można znaleźć na miejscu, u klienta.

    To komputer chyba także? Wystarczy mieć pendrive lub dysk USB i z
    niego zbootować własny system ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 15. Data: 2009-11-26 15:00:29
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-26 15:47, Andrzej Popowski pisze:

    > Trochę się spóźnili z 2-rdzeniowym Atomem. Na dzisiaj chyba lepiej
    > wygląda coś takiego:
    > http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=pS8jNzTab4WZZGj

    Tyle że pewnie cena też "lepiej" wygląda...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 16. Data: 2009-11-26 15:10:32
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    <d...@g...com> pisze:

    >Jeśli budżet pozwoli, to czemu nie taka opcja? Komputerek jest bardzo
    >bardzo mini.
    >http://www.apple.com/pl/macmini/design.html

    Nic z tego, bez kabli i zasilacza nie ruszy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 17. Data: 2009-11-26 15:43:48
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Nov 2009 16:00:29 +0100, "Mich@l" <k...@t...cy>
    pisze:

    >Tyle że pewnie cena też "lepiej" wygląda...

    Nie jest tak źle :-)
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 18. Data: 2009-11-26 15:47:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Popowski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest tak źle :-)

    <> 2200zl o ile dobrze widze. Jednak sporo.

  • 19. Data: 2009-11-26 16:13:51
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-11-26 13:43, Tom01 pisze:

    > Netbooki nie mają DVI, a przy LCD to się przydaje.

    Mają HDMI. Chyba przez przejściówkę HDMI->DVI da się puścić sygnał na monitor?

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 20. Data: 2009-11-26 16:29:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    [...]
    > Ktos moze wpadl na podobny pomysl i zrobil sobie zestaw
    > przenosny?

    Jedyne co mi przychodzi do głowy bez kombinowania w jakieś nieziemskie
    patenty zo zakup IBM T60 z matrycą IPS - nie mogłoby być tak ?
    Z tego co wiem za 2000 - 2500 jest coś takiego do wyszarpania.
    Używane oczywiście.
    Wydaje mi się, że za tą cenę trudno wykombinować coś lepszego.

    adam