  • 211. Data: 2011-01-20 01:32:43
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Nie, mowa jest o tym, że jak nie ma chodnika (analogia do parkingu) to
    > piesi nie mają skrupułów, by chodzić po drodze (analogia do parkowania
    > na chodniku).

    rotfl!

    Poczytaj kodeks drogowy na ten temat - Rozdział 2. Ruch pieszych

  • 212. Data: 2011-01-20 08:06:49
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-19 21:25, niusy.pl pisze:

    > Nie, mowa jest o tym, że jak nie ma chodnika (analogia do parkingu) to
    > piesi nie mają skrupułów, by chodzić po drodze (analogia do parkowania
    > na chodniku).

    Jeśli chodnik jest po drugiej stronie jezdni, a oni uparcie - zamiast po
    chodniku - idą tą jezdnią, to oczywiście robią źle. Ale jeśli na danym
    odcinku nie ma chodnika w ogóle, to mają prawo tamtędy iść.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 213. Data: 2011-01-20 08:58:36
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-20 00:22, to pisze:

    > Bo osoba używająca takiego argumentu albo celowo manipuluje (podając
    > absurdalną niby-analogię) albo po prostu nie rozumie co się do niej
    > pisze. W obu przypadkach dalsza dyskusja jest bezcelowa.

    Dlaczego NIBY? Jest trafiona i dosadna. Z twoimi umiarkowanie bystrymi
    wypowiedziami i dość specyficznymi poglądami nie możesz się dziwić, że
    używa się przeciw tobie właśnie takich argumentów.
    To, że w dalszym ciągu nie dociera do Ciebie istota sprawy, to problem
    twój i twojego lekarza. A propos, może chcesz o tym porozmawiać?

  • 214. Data: 2011-01-20 09:32:25
    Od: "Wojtek H." <s...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 19-01-2011 o 11:36:44 Fakir <f...@o...pl> napisał(a):

    > Niech ma i zarobkowy, cynicznie patrząc dudek nie ma zamiaru (ponoć)
    > startować na następna kadencje - nie musi się wiec obawiać wyborców -
    > spora cześć wrocławian tez ma dosyć parkowania wszędzie i byle jak, to
    > moze łatać w ten sposób dziurę w budżecie aż miło.

    Czy wszyscy zdają sobie sprawę, że to jest niepożądany na usenecie cross na
    pl.regionalne.wroclaw i p.m.s?
    :-)

    Korzystając z zaszczytu wystąpienia na szerszym forum niż regionalne:
    Ów dudek, to wrocławski prezydent miasta Rafał Dutkiewicz, któremu
    szczęśliwi Wrocławianie zafundowali trzecią kadencję. Ale tym razem już
    bezstresową - ma także większość w Radzie Miasta i nie musi się już liczyć
    z nikim ani niczym - co mu się zamarzy, wykona.

    Nie jest prawdą, że kandydować za 4 lata (czwarty raz) nie będzie. To była
    wersja na "przed wyborami", równocześnie wspierana stanowczym sprzeciwem
    wobec pomysłu ograniczenia ilości kadencji preziów miast.

    Przykre, ale to pokazuje jacy dziwni są Wrocławianie. Najbardziej
    zakorkowane miasto (tuż po Warszawie), sukcesywne wyłączanie z ruchu
    centrum bez zapewnienia alternatyw, brak strategii dot. komunikacji
    miejskiej. A mimo to chorobliwe poparcie dla takiej władzy.

    Wrocław jest pięknym miastem, potrzebuje prezydenta nie sołtysa...
    :-)
    Rozumiem, że ew. polemikę nt. Dutkiewicza przeniesiecie na p.r.w,
    a resztę wątku pozostawicie na p.m.s (FUT)?
    :-)

    --
    Zdrówka - Wojtek H.

  • 215. Data: 2011-01-20 10:35:14
    Temat: [OT]Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-20 09:32, Wojtek H. pisze:

    > Nie jest prawdą, że kandydować za 4 lata (czwarty raz) nie będzie. To była
    > wersja na "przed wyborami",
    Znamy to, znamy z postawy imć Karnowskiego (Sopot) :/
    Pozdrowienia z północy :)

    Pozdr,

  • 216. Data: 2011-01-20 10:43:08
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Wojtek H. wrote:
> [...]
    > centrum bez zapewnienia alternatyw, brak strategii dot. komunikacji
    > miejskiej. A mimo to chorobliwe poparcie dla takiej władzy.

    Wiesz, być może trzeba na to spojrzeć z innej strony. Skoro dostaje poparcie
    za takie a nie inne działania, to być może oznacza to, że większość
    rzeczywiście takich działań sobie życzy. Być może chcą chodzić w spokoju i
    ciszy po centrach miast (nie tylko Wrocławia), a użytkownicy usenetu to
    tylko nieliczna grupa o odmiennych poglądach?

    Tomek

  • 217. Data: 2011-01-20 12:26:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > rotfl!
    >
    > Poczytaj kodeks drogowy na ten temat - Rozdział 2. Ruch pieszych

    Sam se czytaj kodeksy na okoliczność faktów, które Ciebie tak kolą

  • 218. Data: 2011-01-20 12:27:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > Jeśli chodnik jest po drugiej stronie jezdni, a oni uparcie - zamiast po
    > chodniku - idą tą jezdnią, to oczywiście robią źle. Ale jeśli na danym
    > odcinku nie ma chodnika w ogóle, to mają prawo tamtędy iść.

    Ja p... chodzi o to, że mają ustępować a nie robią tego. Tak samo jak
    kierowcy na chodniku. Na początku napisałem i nie wiem o czym ta dyskusja.

  • 219. Data: 2011-01-20 12:32:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojtek H." <s...@w...poczta.onet.pl>

[...]

    Że niby sołtys nie musi rozwiązywać problemów komunikacyjnych na wsi ?

  • 220. Data: 2011-01-20 13:44:49
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Ja p... chodzi o to, że mają ustępować a nie robią tego.

    widocznie pobocze zastawiają samochody :) a poważnie przy sporym
    natężeniu ruchu pieszy nic by nie robił tylko ustępował - mówiąc inaczej
    jest to (w szczególnych warunkach) przepis niewykonalny

    Tak samo jak
    > kierowcy na chodniku. Na początku napisałem i nie wiem o czym ta dyskusja.

    kierowca na chodniku jeżeli nie spełnia warunków dotyczących
    prawidłowego parkowania jest nielegalnie.

    Pieszy na drodze bez chodnika, pobocza jest na drodze/jezdni LEGALNIE
    (inna sprawa jak się tam zachowuje) a to całkiem dwie rożne sprawy.

    Zresztą porównywać zjawisko statyczne (zaparkowanie) do poruszającego
    się pieszego... Zaparkowany samochód ma ustępować miejsca pieszemu -to
    byłby ciekawy wynalazek :)