  • 201. Data: 2011-01-19 11:47:18
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    to wrote:
    > Na trawniku tuż obok ulicy? Dobrze się czujesz?

    A Ty dobrze? Mieszkasz w mieście? W mieście nie ma innych trawników, gdzie
    dzieciaki mogą pobawić się w berka. Takie parkingi zawsze są koło jakiejś
    ulicy.

    > Jeśli potrzebuję przyrody to jadę do lasu.

    Bo masz samochód. Inni nie mają i wyjazd do lasu może być dla nich wyprawą
    na cały dzień. No ale Ty widzisz tylko czubek własnego tyłka, bo Ty masz
    samochód i Ty musisz mieć gdzie parkować. A inni, potrzebujący kawałka
    zieleni w mieście i nie posiadający samochodu to podludzie?

    Tomek

  • 202. Data: 2011-01-19 12:17:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    > A przyszło Ci do głowy, że oprócz samochodów również piesi mają swoje
    > potrzeby? Dzięki takiemu trawnikowi dzieci mają się gdzie bawić, sąsiadka
    > może się poopalać, a i na spacer do parku przyjemniej jest pójść, jeśli
    > alejki nie są zawalone autami.

    Jakby tak wprowadzić opłaty za te trawniki...

  • 203. Data: 2011-01-19 12:20:15
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > KAPELUSZ PLONK WARNING
    > Wypad z tymi bredniami na forum dla melepetów.

    Wow...aleś chłopie zabłysnął....aż mi kapelusz zaczął spadywać.....

  • 204. Data: 2011-01-19 12:34:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    > A Ty dobrze? Mieszkasz w mieście? W mieście nie ma innych trawników, gdzie
    > dzieciaki mogą pobawić się w berka. Takie parkingi zawsze są koło jakiejś
    > ulicy.

    Placu zabaw nie widział ?

> [...]
    > samochód i Ty musisz mieć gdzie parkować. A inni, potrzebujący kawałka
    > zieleni w mieście i nie posiadający samochodu to podludzie?

    Ogródki działkowe ?

  • 205. Data: 2011-01-19 12:55:49
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-19 10:54, niusy.pl pisze:

    > W każdym razie nie jest tak, że kierowcy są tacy źli dla pieszych a
    > piesi dla nich tacy dobrzy

    Czym innym byłaby sytuacja, gdyby pieszy walił środkiem jezdni bez
    oglądania się na samochody. Ale my przecież nie o tym...
    Przypominam tylko - mowa o sytuacji, kiedy pieszy wchodzi na jezdnię,
    aby ominąć zastawiający chodnik samochód.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 206. Data: 2011-01-19 16:47:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 3:54 AM, to wrote:
> [...]
    > przestrzeni w tym miejscu kuleje. Miasto to nie skansen czy rezerwat i ma

    to najpierw go trzeba funkcjonalym zrobić. dla wszystkich i dla pieszych
    i dla kierowców. a nie kosztem pieszych.

    > Pozostałe odpowiedzi na mój post (te o stolcach itp.) pominę wymownym
    > milczeniem.

    bo zabrakło argumentu?
    one po prostu dokładnie oddają twoją idę.
    Można jeszcze do tego durzucić, że psy tez muszą się gdzieś wysrać, wiec
    gówno an trawniku to dla ciebie tak samo naturalna rzecz, jak samochód
    na chodniku.

  • 207. Data: 2011-01-19 21:25:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

> [...]
    > oglądania się na samochody. Ale my przecież nie o tym...
    > Przypominam tylko - mowa o sytuacji, kiedy pieszy wchodzi na jezdnię, aby

    Nie, mowa jest o tym, że jak nie ma chodnika (analogia do parkingu) to piesi
    nie mają skrupułów, by chodzić po drodze (analogia do parkowania na
    chodniku).

  • 208. Data: 2011-01-19 21:58:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 2:25 PM, niusy.pl wrote:
    > Nie, mowa jest o tym, że jak nie ma chodnika (analogia do parkingu) to
    > piesi nie mają skrupułów, by chodzić po drodze (analogia do parkowania
    > na chodniku).

    nie ma ulicy???

  • 209. Data: 2011-01-20 00:22:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > bo zabrakło argumentu?

    Bo osoba używająca takiego argumentu albo celowo manipuluje (podając
    absurdalną niby-analogię) albo po prostu nie rozumie co się do niej
    pisze. W obu przypadkach dalsza dyskusja jest bezcelowa.

  • 210. Data: 2011-01-20 00:35:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/19/2011 5:22 PM, to wrote:
> [...]
    > absurdalną niby-analogię) albo po prostu nie rozumie co się do niej
    > pisze. W obu przypadkach dalsza dyskusja jest bezcelowa.

    słusznie, samochód się odholowuje i jakakolwiek dyskusja jest bezcelowa.