  • 1. Data: 2011-01-15 20:00:47
    Temat: Wspomaganie
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    Cześć,
    prawdopodobnie coś dzieje się ze wspomaganiem,
    wygooglowałem iż Seat Cordoba 1.9 SDI 2003 ma wspomaganie
    hydrauliczno elektryczne.Co to oznacza?
    mam jakiś zbiornik na płyn?bo znajomy niemógł się go doszukać.
    pzdr,
    czy ewentualna naprawa jest droższa od samego hydraulicznego?
    Mirek

  • 2. Data: 2011-01-15 20:06:30
    Temat: Re: Wspomaganie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-15 20:00, ...:::fi$her:::... pisze:
    > Cześć,
    > prawdopodobnie coś dzieje się ze wspomaganiem,
    > wygooglowałem iż Seat Cordoba 1.9 SDI 2003 ma wspomaganie
    > hydrauliczno elektryczne.Co to oznacza?

    To oznacza że maglownica jest hydrauliczna, a pompa napędzana jest
    silnikiem elektrycznym.
    W odróżnieniu od wspomagania hydraulicznego, gdzie pompę napędza paskiem
    silnik samochodu.

    > mam jakiś zbiornik na płyn?bo znajomy niemógł się go doszukać.

    Gdzieś ten zbiornik musi być.

  • 3. Data: 2011-01-15 20:09:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > Cześć,
    > prawdopodobnie coś dzieje się ze wspomaganiem,
    > wygooglowałem iż Seat Cordoba 1.9 SDI 2003 ma wspomaganie

    To oznacza, ze pompa wspomagania jest pedzona silnikiem elektrycznym.

    > mam jakiś zbiornik na płyn?

    Tak.

    >bo znajomy niemógł się go doszukać.

    Jest zintegrowany razem z silnikiem elektrycznym napedzajacym pompe i
    sterownikiem.

    > pzdr,
    > czy ewentualna naprawa jest droższa od samego hydraulicznego?

    To zalezy, czesto sie zdaza, ze jest drozsza.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2011-01-15 22:14:19
    Od: qba <l...@o...pldupa>

> [...]
    > pzdr,
    > czy ewentualna naprawa jest droższa od samego hydraulicznego?

    zbiornik jest pod akumulatorem, musisz go wyjąć zeby dolać.

    wspomaganie czesto pada w tych modelach

    sa 2 rodzaje przekladni montowane, jezeli masz jedna to nie pasuje druga
    i odwrotnie

    w instrukcji jest zapis zeby nie trzymac kol w pelnym skrecie dluzej niz
    kilkanascie sekund

  • 5. Data: 2011-01-17 10:46:13
    Od: Mirosław <m...@g...com>

> [...]
    > odwrotnie
    >
    > w instrukcji jest zapis zeby nie trzymac kol w pelnym skrecie dluzej niz

    A czy awarie wspomagania dają o sobie znać dźwiękowo?
    Mirek

  • 6. Data: 2011-01-18 17:35:32
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2011-01-17 10:46, Mirosław pisze:

    > A czy awarie wspomagania dają o sobie znać dźwiękowo?
    > Mirek

    pewnie tak, ale w 6L wspomaganie ma charakterystyczny "cyborgowy" dźwięk