  • 221. Data: 2011-01-20 14:41:50
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > widocznie pobocze zastawiają samochody :)

    CHODNIKA NIE MA (analogia do PARKINGU NIE MA)

  • 222. Data: 2011-01-20 15:08:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > a poważnie przy sporym
    > natężeniu ruchu pieszy nic by nie robił tylko ustępował - mówiąc inaczej
    > jest to (w szczególnych warunkach) przepis niewykonalny

    Jest wykonalny -- można w ogóle tamtędy nie iść. Skoro jesteś taki
    bezkompromisowy odnośnie parkowania to dlaczego jednocześnie twierdzisz,
    ze przepisy dotyczące obecności pieszych na drodze można w pewnych
    sytuacjach po prostu olać?

  • 223. Data: 2011-01-20 15:58:09
    Od: Fakir <f...@o...pl>

> [...]
    > bezkompromisowy odnośnie parkowania to dlaczego jednocześnie twierdzisz,
    > ze przepisy dotyczące obecności pieszych na drodze można w pewnych

    gdzie twierdziłem ze można olac? stwierdziłem ze są CZASAMI niwykonalne,
    bo dojsc trzeba do konkretnego miejsca. Parkować nie trzeba w konkretnym
    miejscu

  • 224. Data: 2011-01-20 16:00:38
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    W dniu 2011-01-20 14:41, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > CHODNIKA NIE MA (analogia do PARKINGU NIE MA)

    nie ma analogii

    parkingu nie ma - nie upoważnia to do nieprzepisowego parkowania na
    chodniku.

    chodnika nie ma - upoważnia to pieszych do przemieszczania się
    poboczem/jezdnią

    gdzie tu analogia?

  • 225. Data: 2011-01-20 16:03:23
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Fakir wrote:
    > gdzie twierdziłem ze można olac? stwierdziłem ze są CZASAMI
    > niwykonalne, bo dojsc trzeba do konkretnego miejsca. Parkować nie
    > trzeba w konkretnym miejscu

    Jeszcze Ci nie się nie znudziło rzucanie grochem o ścianę? :-)

    Tomek

  • 226. Data: 2011-01-20 16:12:48
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    kilka lat wbijałem ludziom wiedzę do głowy, tak że ja rozumieniem że
    czasami oczywista oczywistość nie jest oczywista :)

  • 227. Data: 2011-01-20 17:06:29
    Temat: Re: [OT]Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "Wojtek H." <s...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 20-01-2011 o 10:35:14 LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

    > Znamy to, znamy z postawy imć Karnowskiego (Sopot) :/
    > Pozdrowienia z północy :)

    Dziękujemy :-)
    Mam nadzieję, że oba miasta za 4 lata odetchną z ulgą.

    --
    Zdrówka - Wojtek H.

  • 228. Data: 2011-01-20 17:13:31
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 21:34:26 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie
    > :-D
    Z ciekawosci - jak teraz radza sobie w Bialym Borze? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 229. Data: 2011-01-20 17:15:13
    Od: "Wojtek H." <s...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 20-01-2011 o 10:43:08 ...:::Tomek:::... <t...@s...pl> napisał(a):

    > Wiesz, być może trzeba na to spojrzeć z innej strony. Skoro dostaje
    > poparcie za takie a nie inne działania, to być może oznacza to, że
    > większość rzeczywiście takich działań sobie życzy. Być może chcą chodzić
    > w spokoju i ciszy po centrach miast (nie tylko Wrocławia), a użytkownicy
    > usenetu to tylko nieliczna grupa o odmiennych poglądach?

    Odpowiadam wyjątkowo też na p.m.s, bo odpowiedź dotyczy też samochodów.

    Chodzi mi o systemowe rozwiązanie problemu centrum W-wia:

    Teraz jest - budujemy tu centra biurowe, hotele i centrale banków.
    Coraz więcej osób pracuje w centrum i je korkuje? Utrudnić dojazd,
    ograniczyć ruch samochodowy.
    Komunikacja Miejska? Sami wiecie, że Urbancard (plastik zastępujący bilet
    miesięczny w uproszczeniu) nie jest lekarstwem na jakość KM.

    Systemowe podejście: _świadomie_ zarządzać terenami. Nie pakować miejsc
    pracy do centrum, żeby dojeżdżający go nie paraliżowali. Centrum powinno
    być pokojem gościnnym, gdzie się wypoczywa i przyjmuje turystów.

    --
    Zdrówka - Wojtek H.

  • 230. Data: 2011-01-20 17:19:07
    Od: "Wojtek H." <s...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 20-01-2011 o 12:32:02 niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > :-)
    > --
    > Że niby sołtys nie musi rozwiązywać problemów komunikacyjnych na wsi ?

    Ale sołtysowi wybacza się rozwiązania prymitywne. Prezydentowi miasta już
    nie powinno...
    Ergo - Dutkiewicz z 71% poparciem, w mieście zjadającym komunikacyjnie
    własny ogon, jest przez Wrocławian traktowany jak sołtys ("przynajmniej
    _coś_ robi, a nowy to nie wiadomo..." - tak było we Wrocławiu).
    :-)

    --
    Zdrówka - Wojtek H.