  • 291. Data: 2011-01-22 11:35:59
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > sam sie skup, tylko nie za bardzo żeby nie śmierdziało.
    >
    > jeśli przy rozwiązaniu A sto osób doświadcza komfortu kosztem cudzego
    > dyskomfortu, a przy rozwiązaniu B, sto osób mogłoby z lekka schudnąć
    > robiąc sobie 200 metrów spacerkiem, to rozsądnie a nawet zalecane jest
    > wybrać rozwiązanie B.

    Zrób sobie może jakiś test na IQ bo nie łapiesz analogii i po raz kolejny
    wymyślasz jakieś głupoty, które analogiami nie są.

  • 292. Data: 2011-01-22 11:39:07
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-22 11:35, to pisze:

    > Zrób sobie może jakiś test na IQ bo nie łapiesz analogii i po raz kolejny
    > wymyślasz jakieś głupoty, które analogiami nie są.

    Znamienne jest to, że do zrobienia testu IQ wzywa największy idiota.

  • 293. Data: 2011-01-22 16:29:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2011 4:39 AM, oliveira wrote:

    > Znamienne jest to, że do zrobienia testu IQ wzywa największy idiota.

    a dziwisz sie?
    w psychiatryku tez wszyscy twierdzą, że są okazem zdrowia.

  • 294. Data: 2011-01-22 19:39:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Tak samo pieszy lezący po jezdni i nie ustępujący.

    Bardziej bo stwarza niebezpieczeństwo.

  • 295. Data: 2011-01-22 19:40:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Nie upoważnia do nieprzepisowego nieustępowania pojazdom.

    I jakoś dziwnie (?) nikt tego nie ściga

  • 296. Data: 2011-01-22 19:50:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > I tyle w temacie. Od małych wykroczeń poczucie bezkarności prowadzi do
    > poważniejszych przewinień. Dorośli jako masa w tym schemacie niczym sie
    > nie róznią od małych dzieci :)

    Znowu jakieś niedorzeczne wnioski. Przeczytaj sobie temat. Chodziło o to, że
    straż miejska zorientowana jest na zarabianiu pieniędzy kiedyś fotografując
    przekroczenia prędkości a dzisiaj odholowując za niewłaściwe parkowania.
    Takie akcje prowadzą do ograniczania praw obywatelskich zamiast zbudować
    parking albo położyć chodnik.

  • 297. Data: 2011-01-22 20:15:06
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

> [...]
    > parkowania. Takie akcje prowadzą do ograniczania praw obywatelskich
    > zamiast zbudować parking albo położyć chodnik.

    Skup się choć na chwilę...nie przekraczasz prędkości, nie robią Ci zdjęć i
    nie ma problemu....nie parkujesz na trawniku albo zakazie, nikt Cie nie
    wywozi ...nie kradniesz, nie ścigają Cie za kradzieże...proste...czy napisac
    większymi literami....pedofil też może mieć pretensje o nękanie bo on tylko
    se chce podotykać i według niego to nikomu nie szkodzi...

  • 298. Data: 2011-01-22 20:28:20
    Od: Tomi <d...@g...com>

    On 22 ???, 01:18, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Tomi

    > "Takie kurwa gnębienie", że jakoś dziwnie widać ich głównie w miejscach,
    > korzystnych z punktu widzenia finansów, a nie bezpieczeństwa. A powinno
    > być dokładnie na odwrót.

    Co ty wiesz o bezpieczeństwie? NIe podoba ci się znak to pisz do
    ZDiuMu by go zdjęli a dopóki stoi to masz się do niego stosować.
    Nie dostosowujesz się i dostajesz mandat. I tak powinno być.

  • 299. Data: 2011-01-22 20:31:10
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    I tu się zdziwisz :)

    Powiedzmy ze nie muszę się obawiać konsekwencji prawnych - moze to
    poprawi ci samopoczucie :).

  • 300. Data: 2011-01-22 21:11:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomi