  • From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Ocena przebiegu na podstawie wyglądu wnętrza
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 21 Apr 2010 10:53:40 +0200

    Mojemu autku stuknęło ostatnio 175 tys. km (prawdziwe), postanowiłem więc
    zrobić coś dla niego i odświeżyć nieco wnętrze.

    Koszty wyglądały następująco:

    - Nakładki na pedały (oryginał) 20 zł
    - Mieszek dźwigi zmiany biegów (zamiennik) 20 zł
    - Podłokietnik (używany jak nowy) 70 zł
    - Siedzisko kierowcy (używane jak nowe) 30 zł
    - Dywaniki (oryginał) 100 zł

    - Środek do czyszczenia tkanin 30 zł
    - Środek do czyszczenia plastików 20 zł
    - Pasta polerska do plastiku 10 zł

    Razem około 300 zł i oczywiście kilka godzin pracy. Efekt? Wnętrze
    wygląda niemal jak nowe, na pewno nie wygląda na więcej niż 50 tys. km.

    Życzę powodzenia tym, którzy próbują oceniać przebieg auta na podstawie
    zdjęć wnętrza. Ja nie robiłem tego na sprzedaż, tylko w ramach hobby, ale
    każdy handlarz może zrobić to samo i będzie go to pewnie kosztowało nawet
    mniej.

    --
    cokolwiek