  • Data: 2010-04-21 13:05:15
    Temat: Re: Ocena przebiegu na podstawiewyglądu wnętrza
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A pasy to jakiĹ&#65533; problem wymieniÄ&#65533;? ;)

    Jak powiedziałem - sam w sobie niewielki, ale jak uzbierasz te wszystkie
    duperele do tej pory wymienione to może wyjść całkiem konkretna kasa i sporo
    czasu potrzebne na wymianę. Zwłaszcza że oprócz wnętrza tego trzeba zadbać o
    inne elementy: umyć silnik z plam oleju, uszlachetnić olej w skrzyni biegów
    dodatkiem trocin, wypastować opony, itd. ;-)

    Wg mnie nie każdemu sprzedającemu się to chce (i umie) robić, nie każdy wóz jest
    też wart takich zabiegów (bo być może kupującemu trafi się łoś, który i tak kupi
    za tą cenę), itd. Nie mówię tu o zawodowych handlarzach którzy części kupują
    taniej niż zwykli kupujący, czas mają bo to ich zawód, a poza tym wszystkie te
    czynności zajmują im mniej czasu i wysiłku bo nie muszą 2x mysleć nad tym co,
    gdzie i jak odkręcić.

    Większość oszustw w ogłoszeniach które swego czasu oglądałem była dużo bardziej
    ordynarna i odpadała już na tej podstawie, do oglądania wnętrza mało kto dotarł.
    Rekordzistą był gościu który miał w opisie "blacharkę w stanie b. dobrym" która
    wg mojej oceny mogłaby mieć problemy przy przeglądzie, i jeszcze upierał się że
    wszystko jest w porządku, a te drobnostki to po gradzie i wystarczy coś tam
    zrobić i będzie OK. Ponieważ był z mojego miasta i nie zmarnowałem czasu i $$$
    na dojazd to bardziej mnie to nawet rozbawiło niż cokolwiek innego.

    pozdrawiam,
    G.