  • Data: 2010-04-21 14:55:02
    Temat: Re: Ocena przebiegu na podstawiewyglądu wnętrza
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "GB" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3461.00001bfd.4bcedbeb@newsgate.onet.pl...

    > Większość oszustw w ogłoszeniach które swego czasu oglądałem była dużo
    > bardziej
    > ordynarna i odpadała już na tej podstawie, do oglądania wnętrza mało kto
    > dotarł.
    > Rekordzistą był gościu który miał w opisie "blacharkę w stanie b. dobrym"
    > która
    > wg mojej oceny mogłaby mieć problemy przy przeglądzie, i jeszcze upierał
    > się że
    > wszystko jest w porządku, a te drobnostki to po gradzie i wystarczy coś
    > tam
> [...]

    Najbardziej lubie zaczynajacych od "a tu taki pierdol trzeba zrobic,
    dzwonilem do mechanika i mowi ze 200zl maksymalnie wyjdzie". Na prosbe zeby
    zrobili a ja im 200zl wiecej dam za auto zaczyna sie seria ciekawych
    wymowek, lacznie z chora matka w szpitalu przez co czasu nie maja na
    mechanika.

    Pozdrawiam
    Kamil