eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 67

  • 11. Data: 2009-08-09 17:40:17
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Ale zapisy nie przewidują obowiązku przyjęcia zwrotu towaru przez
    > sprzedawcę.

    Przewidują żądanie zwrotu pieniędzy.


  • 12. Data: 2009-08-09 17:42:42
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl>

    Witam.

    Zgadzam się z Tobą, ale rzeczywistość jest raczej inna.
    Poczytaj wątek z mojego linku.
    Osobiście rozmawiałem z Nikon Polska, pisałem do nich, rozmawiałem z
    Federacją Konsumentów.
    Niestey nic prosto nie załatwisz. Trzeba "ulec" Nikonowi i robić tak jak on
    chce.
    Oczywiście zawsze jest droga sądowa, ale jak wiemy bardzo dłuuuga i raczej
    duży wygrywa.
    Sam mam Nikon D5000 z serii obarczonej "możlwiością wystąpienia usterki" i
    robie zdjęcia do "bólu".
    Jak padnie .... wtedy będę się matwił. Wcale zepsuć się nie musi.
    Strasznie mnie wkurza sposób poraktowania Nas klientów
    przez Nikona, ale .... idzie z tym życ :-(

    pozdrawiam
    Gatar



  • 13. Data: 2009-08-09 17:52:09
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Santana" <s...@i...pl>


    Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Zgadzam się z Tobą, ale rzeczywistość jest raczej inna.
    > Poczytaj wątek z mojego linku.
    > Osobiście rozmawiałem z Nikon Polska, pisałem do nich, rozmawiałem z
    > Federacją Konsumentów.
    > Niestey nic prosto nie załatwisz. Trzeba "ulec" Nikonowi i robić tak jak
    > on chce.
    > Oczywiście zawsze jest droga sądowa, ale jak wiemy bardzo dłuuuga i raczej
    > duży wygrywa.
    > Sam mam Nikon D5000 z serii obarczonej "możlwiością wystąpienia usterki" i
    > robie zdjęcia do "bólu".
    > Jak padnie .... wtedy będę się matwił. Wcale zepsuć się nie musi.
    > Strasznie mnie wkurza sposób poraktowania Nas klientów
    > przez Nikona, ale .... idzie z tym życ :-(
    >

    Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić. Biegałeś z
    tym problemem nawet do federacji konsumentów :) Możesz podac konkretny
    powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat lub jego część? Co
    konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    Pozdrawiam
    P.S. Jeśli faktycznie czujesz się pokrzywdzony, to zapewniam Cię że sąd
    wcale nie jest taki straszny, a to że zawsze większy wygrywa, to mit :)


  • 14. Data: 2009-08-09 18:35:02
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:
    > Andrzej Libiszewski pisze:
    >
    >> Ale zapisy nie przewidują obowiązku przyjęcia zwrotu towaru przez
    >> sprzedawcę.
    >
    > Przewidują żądanie zwrotu pieniędzy.

    Ale firma nie musi zwracać kasy jeśli doprowadzi sprzęt do działania.

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
    trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".


  • 15. Data: 2009-08-09 18:54:23
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    W kwestii samego D5000 - jesli Ci sie jeszcze nie zepsul, mozesz go odeslac
    do serwisu i sobie poczekac, nie ma bowiem dowodu, ze Twoj egzemplarz jest
    felerny.
    Jesli sprzet juz odmowil Ci pracy, to co innego - wowczas zastanow sie, czy
    chcesz zeby naprawe wykonywal serwis z tytulu gwarancji, czy chcesz
    dochodzic swoich praw z tytulu tzw. ustawy konsumenckiej. Roznice sa
    zasadnicze i trudno mi wyrokowac, co bedzie lepsze akurat w tym przypadku.
    Pamietaj tez, ze czesto sklepy, a juz na pewno mediamarkt, Twoje zgloszenie
    reklamacyjne "domyslnie" probuja traktowac jako posrednictwo w gwarancyjnym
    zgloszeniu usterki. Musisz wyraznie zaznaczyc (i przypilnowac stosownego
    zapisu na druku zgloszenia) - jaka forme dochodzenia roszczenia chcesz
    wybrac.

    >> Ale zapisy nie przewidują obowiązku przyjęcia zwrotu towaru przez
    >> sprzedawcę.
    >
    > Przewidują żądanie zwrotu pieniędzy.

    Tak, a niby gdzie?

    Moze lepiej nie wprowadzaj innych w blad.

    Pozdrawiam
    Darek


    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4319 (20090809) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com




  • 16. Data: 2009-08-09 19:04:13
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: XX YY <f...@g...com>


    > Sam mam Nikon D5000 z serii obarczonej "możlwiością wystąpienia usterki" i
    > robie zdjęcia do "bólu".
    > Jak padnie .... wtedy będę się matwił. Wcale zepsuć się nie musi.
    > Strasznie mnie wkurza sposób poraktowania Nas klientów
    > przez Nikona, ale .... idzie z tym życ :-(
    >
    > pozdrawiam
    > Gatar

    w UE jest prawo , ktore zezwala kupujacemu na zwrot zakupionego towaru
    w okreslonym czasie , bez podania przyczyny - nie musi sie wogole
    tlumaczyc .
    wrunek - sprzet nie moze nosic sladow uzytkowania. ma wygladac jak
    oryginalny.

    nie wiem jak to w tym wypadku byloby .
    uzywales 4 dni.


  • 17. Data: 2009-08-09 19:09:59
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl>


    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h5n16p$ef8$1@news.interia.pl...
    >
    > Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić.
    Ma sprawny i z tego co czytałem to raczej mało jest egzemplarzy wolnych od
    tej "wady".
    Nie chce go wymienić.
    >Biegałeś z tym problemem nawet do federacji konsumentów :)
    Nie biegałem atylko ich zapytałem o owaą "akcję serwisową" Nikona.
    >Możesz podac konkretny powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat
    >lub jego część?
    Ja widze jeden powód, Skoro wypiścili serię z możlwiością usterki. Przyznali
    sie do tego to mogliby wymiec
    te egzemplarze na inne wolne od tej przypadłości. Oczywiście wiem, że tego
    nie zrobią.
    >Co konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    Konkretnie to , że w tym konkretnym przypadku aby owa usterka w moim
    aparacie mogłaby byc zlikwidownan musze na SWÓJ koszt wysłac sprzet do
    Nikona.
    Równiez to, że nie gwarantują szybkiego terminu naprawy. Ludzie czekali po
    45 dni.

    pozdrawiam
    Gatar



  • 18. Data: 2009-08-09 19:46:30
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Dariusz Gasior pisze:

    >>> Ale zapisy nie przewidują obowiązku przyjęcia zwrotu towaru przez
    >>> sprzedawcę.
    >> Przewidują żądanie zwrotu pieniędzy.
    >
    > Tak, a niby gdzie?

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, art. 8. Jeśli kupiłbym
    aparat z myślą o wakacyjnym wyjeździe lub, powiedzmy, w celach zarobkowych, to
    są to wystarczające powody do zaistnienia "znacznej niedogodności".

    > Moze lepiej nie wprowadzaj innych w blad.

    Najlepiej to utwierdzać ludzi w przeświadczeniu, że nie mogą zrobić nic, prócz
    godzenia się na nie wiadomo jak długo trwające pobyty sprzętu w serwisie
    autoryzowanym, prawda? To swoją drogą smutne, że dziś trzeba sprzedawców
    dyscyplinować odpowiednimi przepisami - kiedyś wystarczały takie rzeczy, jak
    przyzwoitość i dobre imię.


  • 19. Data: 2009-08-09 19:58:26
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: "Santana" <s...@i...pl>


    Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5n6uq$rlp$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:h5n16p$ef8$1@news.interia.pl...
    >>
    >> Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić.
    > Ma sprawny i z tego co czytałem to raczej mało jest egzemplarzy wolnych od
    > tej "wady".
    > Nie chce go wymienić.

    No to wczym problem skoro ma sprawny?


    >>Biegałeś z tym problemem nawet do federacji konsumentów
    > Nie biegałem atylko ich zapytałem o owaą "akcję serwisową" Nikona.
    >>Możesz podac konkretny powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat
    >>lub jego część?
    > Ja widze jeden powód, Skoro wypiścili serię z możlwiością usterki.
    > Przyznali sie do tego to mogliby wymiec
    > te egzemplarze na inne wolne od tej przypadłości. Oczywiście wiem, że tego
    > nie zrobią.

    Z "możliwością usterki" a nie z pewnością usterki! Skoro aparat jest
    sprawny, to z powodu jakiej przypadłości mają go wymienić?


    >>Co konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    > Konkretnie to , że w tym konkretnym przypadku aby owa usterka w moim
    > aparacie mogłaby byc zlikwidownan musze na SWÓJ koszt wysłac sprzet do
    > Nikona.
    > Równiez to, że nie gwarantują szybkiego terminu naprawy. Ludzie czekali po
    > 45 dni.

    Jaka kurna usterka? Domniemana? Masz zwalony aparat czy domniemujesz że być
    może się zwali za czas nieokreślony?
    Dodatkowe pytanie? Dajesz sobie samodzielnie rade z pokonaniem drogi do
    kibla? :)


  • 20. Data: 2009-08-09 20:26:53
    Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Od: juha <j...@n...pl>

    XX YY pisze:

    > w UE jest prawo , ktore zezwala kupujacemu na zwrot zakupionego towaru
    > w okreslonym czasie , bez podania przyczyny - nie musi sie wogole
    > tlumaczyc .
    > wrunek - sprzet nie moze nosic sladow uzytkowania. ma wygladac jak
    > oryginalny.

    Nie wiem jak w jest w UE, ale w Polsce możesz zwrócić nieużywany towar
    do 10 dni, pod warunkiem, że kupiłeś go przez internet, jeśli osobiście
    w sklepie to zapomnij.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: