eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Sun, 9 Aug 2009 20:54:23 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <h5n614$4s2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <4a7f0732$1@news.home.net.pl> <h5n1mc$bv3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: swdoris.vivaldiego.wroclaw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249844068 4994 195.22.97.198 (9 Aug 2009 18:54:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Aug 2009 18:54:28 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    In-Reply-To: <h5n1mc$bv3$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-User: dariusz.gasior
    X-EsetScannerBuild: 5430
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820314
    [ ukryj nagłówki ]

    W kwestii samego D5000 - jesli Ci sie jeszcze nie zepsul, mozesz go odeslac
    do serwisu i sobie poczekac, nie ma bowiem dowodu, ze Twoj egzemplarz jest
    felerny.
    Jesli sprzet juz odmowil Ci pracy, to co innego - wowczas zastanow sie, czy
    chcesz zeby naprawe wykonywal serwis z tytulu gwarancji, czy chcesz
    dochodzic swoich praw z tytulu tzw. ustawy konsumenckiej. Roznice sa
    zasadnicze i trudno mi wyrokowac, co bedzie lepsze akurat w tym przypadku.
    Pamietaj tez, ze czesto sklepy, a juz na pewno mediamarkt, Twoje zgloszenie
    reklamacyjne "domyslnie" probuja traktowac jako posrednictwo w gwarancyjnym
    zgloszeniu usterki. Musisz wyraznie zaznaczyc (i przypilnowac stosownego
    zapisu na druku zgloszenia) - jaka forme dochodzenia roszczenia chcesz
    wybrac.

    >> Ale zapisy nie przewidują obowiązku przyjęcia zwrotu towaru przez
    >> sprzedawcę.
    >
    > Przewidują żądanie zwrotu pieniędzy.

    Tak, a niby gdzie?

    Moze lepiej nie wprowadzaj innych w blad.

    Pozdrawiam
    Darek


    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4319 (20090809) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: