eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna. › Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Sun, 9 Aug 2009 21:58:26 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <h5n8ji$mk7$1@news.interia.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl> <h5n16p$ef8$1@news.interia.pl>
    <h5n6uq$rlp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079022205.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1249846706 23175 89.79.22.205 (9 Aug 2009 19:38:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Aug 2009 19:38:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    In-Reply-To: <h5n6uq$rlp$1@news.onet.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: santana % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820323
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5n6uq$rlp$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:h5n16p$ef8$1@news.interia.pl...
    >>
    >> Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić.
    > Ma sprawny i z tego co czytałem to raczej mało jest egzemplarzy wolnych od
    > tej "wady".
    > Nie chce go wymienić.

    No to wczym problem skoro ma sprawny?


    >>Biegałeś z tym problemem nawet do federacji konsumentów
    > Nie biegałem atylko ich zapytałem o owaą "akcję serwisową" Nikona.
    >>Możesz podac konkretny powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat
    >>lub jego część?
    > Ja widze jeden powód, Skoro wypiścili serię z możlwiością usterki.
    > Przyznali sie do tego to mogliby wymiec
    > te egzemplarze na inne wolne od tej przypadłości. Oczywiście wiem, że tego
    > nie zrobią.

    Z "możliwością usterki" a nie z pewnością usterki! Skoro aparat jest
    sprawny, to z powodu jakiej przypadłości mają go wymienić?


    >>Co konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    > Konkretnie to , że w tym konkretnym przypadku aby owa usterka w moim
    > aparacie mogłaby byc zlikwidownan musze na SWÓJ koszt wysłac sprzet do
    > Nikona.
    > Równiez to, że nie gwarantują szybkiego terminu naprawy. Ludzie czekali po
    > 45 dni.

    Jaka kurna usterka? Domniemana? Masz zwalony aparat czy domniemujesz że być
    może się zwali za czas nieokreślony?
    Dodatkowe pytanie? Dajesz sobie samodzielnie rade z pokonaniem drogi do
    kibla? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: