  • 1. Data: 2009-08-08 05:47:35
    Temat: D300s i polskie cenko
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Niepojeta jest pazernosc polskich handlowcow. "Jadac" na wybujalym
    obrazie kryzysu rzna ceny bez pojecia.
    Z pewnoscia na tym straca.
    Body D300s mozna zakupic
    w strefie funta juz za 1300 tj 5400zl
    http://www.robertwhite.co.uk/product.asp?P_ID=2574&P
    T_ID=118-
    w strefie dolara za 1800 tj 5300 zl
    http://www.epinions.com/prices/Nikon_D300s_Body_only
    _Digital_Camera.

    Ceny w Polsce - 7700zl co znaczy prawie o 50% drozej.

    carramba :(

  • 2. Data: 2009-08-08 06:43:16
    Temat: Re: D300s i polskie cenko
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Pikus' pisze:
> [...]
    > http://www.epinions.com/prices/Nikon_D300s_Body_only
    _Digital_Camera.

    > Ceny w Polsce - 7700zl co znaczy prawie o 50% drozej.

    1. Spokojnie kupisz za 5500PLN
    2. jak wyliczyles to "prawie 50%"?:D

  • 3. Data: 2009-08-08 06:47:12
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Pikus' pisze:
> [...]
    > http://www.epinions.com/prices/Nikon_D300s_Body_only
    _Digital_Camera.

    > Ceny w Polsce - 7700zl co znaczy prawie o 50% drozej.

    Kupisz za 5500PLN

  • 4. Data: 2009-08-08 07:02:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pikus' napisał(a):

    [...]

    > Ceny w Polsce - 7700zl co znaczy prawie o 50% drozej.

    Jaką Polskę masz na myśli bo z http://www.ceneo.pl/862801 wynika, że
    średnia cena od jakiej Ci pazerni polscy handlowcy startują jest mniej
    więcej taka jaką wyliczyłeś z USD i GBP?

    j.

  • 5. Data: 2009-08-08 07:08:13
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

> [...]
    > średnia cena od jakiej Ci pazerni polscy handlowcy startują jest mniej
    > więcej taka jaką wyliczyłeś z USD i GBP?

    kursy z dzisiejszych cen w kantorach - prosze nie mylic D300 z D300s -
    jezeli kto ma adres w Polsce gdzie mozna nabyc D300s za 5400 - 5600zl -
    prosze podac; bylbym niezmiernie wdzieczny...
    Pozdrawiam - Krzys' - Radom

  • 6. Data: 2009-08-08 07:45:40
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Pikus' wrote:
> [...]
    > http://www.epinions.com/prices/Nikon_D300s_Body_only
    _Digital_Camera.

    > Ceny w Polsce - 7700zl co znaczy prawie o 50% drozej.

    z tego co widzę to jeszcze D300s nie zadomowił się na dobre w polskich
    sklepach. poczekaj więc troche, aż zaczną go mieć wszyscy na stanie, a
    wtedy cena będzie musiała się obniżyć.

  • 7. Data: 2009-08-08 08:31:20
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Pikus' pisze:
> [...]
    > jezeli kto ma adres w Polsce gdzie mozna nabyc D300s za 5400 - 5600zl -
    > prosze podac; bylbym niezmiernie wdzieczny...

    W fotojoker w Arkadii w Warszawie.

    wer

  • 8. Data: 2009-08-08 11:30:21
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    > W fotojoker w Arkadii w Warszawie.

    Serdecznie dziekuje za info - to gdzies jeden przystanek przed Dworcem
    Gdanskim chyba
    ..... trza jechac.

    Bardzo dziekuje
    Pozdrawiam - Krzys' - Radom

  • 9. Data: 2009-08-08 11:39:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Serdecznie dziekuje za info - to gdzies jeden przystanek przed Dworcem
    > Gdanskim chyba
    > ..... trza jechac.

    Ja bym zadzwonił i upewnił się, czy to "s" czy stara wersja...

  • 10. Data: 2009-08-08 13:53:09
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > z tego co widzę to jeszcze D300s nie zadomowił się na dobre w polskich
    > sklepach. poczekaj więc troche, aż zaczną go mieć wszyscy na stanie, a
    > wtedy cena będzie musiała się obniżyć.

    Już jest w Stanach

    Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8G ED VR II za 2400 USD :-)