eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Sun, 9 Aug 2009 21:09:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <h5n6uq$rlp$1@news.onet.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl> <h5n16p$ef8$1@news.interia.pl>
    Reply-To: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.252.39.40
    X-Trace: news.onet.pl 1249845018 28345 77.252.39.40 (9 Aug 2009 19:10:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Aug 2009 19:10:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820317
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h5n16p$ef8$1@news.interia.pl...
    >
    > Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić.
    Ma sprawny i z tego co czytałem to raczej mało jest egzemplarzy wolnych od
    tej "wady".
    Nie chce go wymienić.
    >Biegałeś z tym problemem nawet do federacji konsumentów :)
    Nie biegałem atylko ich zapytałem o owaą "akcję serwisową" Nikona.
    >Możesz podac konkretny powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat
    >lub jego część?
    Ja widze jeden powód, Skoro wypiścili serię z możlwiością usterki. Przyznali
    sie do tego to mogliby wymiec
    te egzemplarze na inne wolne od tej przypadłości. Oczywiście wiem, że tego
    nie zrobią.
    >Co konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    Konkretnie to , że w tym konkretnym przypadku aby owa usterka w moim
    aparacie mogłaby byc zlikwidownan musze na SWÓJ koszt wysłac sprzet do
    Nikona.
    Równiez to, że nie gwarantują szybkiego terminu naprawy. Ludzie czekali po
    45 dni.

    pozdrawiam
    Gatar


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: