eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Sun, 9 Aug 2009 19:52:09 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <h5n16p$ef8$1@news.interia.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079022205.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1249839129 14824 89.79.22.205 (9 Aug 2009 17:32:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Aug 2009 17:32:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    In-Reply-To: <h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: santana % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820307
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Zgadzam się z Tobą, ale rzeczywistość jest raczej inna.
    > Poczytaj wątek z mojego linku.
    > Osobiście rozmawiałem z Nikon Polska, pisałem do nich, rozmawiałem z
    > Federacją Konsumentów.
    > Niestey nic prosto nie załatwisz. Trzeba "ulec" Nikonowi i robić tak jak
    > on chce.
    > Oczywiście zawsze jest droga sądowa, ale jak wiemy bardzo dłuuuga i raczej
    > duży wygrywa.
    > Sam mam Nikon D5000 z serii obarczonej "możlwiością wystąpienia usterki" i
    > robie zdjęcia do "bólu".
    > Jak padnie .... wtedy będę się matwił. Wcale zepsuć się nie musi.
    > Strasznie mnie wkurza sposób poraktowania Nas klientów
    > przez Nikona, ale .... idzie z tym życ :-(
    >

    Hmm, rozumiem że masz sprawny aparat, ale chciałbyś go wymienić. Biegałeś z
    tym problemem nawet do federacji konsumentów :) Możesz podac konkretny
    powód, dla którego nikon miałby Ci wymienić aparat lub jego część? Co
    konkretnie wkurza Cie w sposobie potraktowania przez nikona?
    Pozdrawiam
    P.S. Jeśli faktycznie czujesz się pokrzywdzony, to zapewniam Cię że sąd
    wcale nie jest taki straszny, a to że zawsze większy wygrywa, to mit :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: