  • 1. Data: 2009-08-08 17:02:27
    Temat: pomocy - jak uratowac zaginione pliki?
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam

    podlaczam karte czytnikiem, wchodze na nia, wybieram WYTNIJ a nastepnie
    WKLEJ do folderu na pulpicie.
    po skopiowaniu 10 zdjec (z 300) nagle komunikat "nie mzona skopiowac pliku
    IMGXXX" i guzik OK.
    kliknalem OK, przerwano kopiowanie, ale.... pliki zniknely z karty, na dysku
    tez ich nie ma.

    karta wyglada na cala pusta, po sprawdzeniu jej pojemnosci mam info:

    -wolne miejsce: 0kb
    -zajete miejsce: 0kb

    czyli jakis blad, fajnie by bylo, gdyby udalo mi sie odzyskac te foty,
    probowalem programem "recover my photos" ale nic nie wykrywa.

    karta to Kingston 1024MB compact flash elite pro high speed,
    system to win xp

    licze na pomoc, pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-09 06:54:25
    Temat: Re: pomocy - jak uratowac zaginione pliki?
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    > probowalem programem "recover my photos" ale nic nie wykrywa.
    >
    > karta to Kingston 1024MB compact flash elite pro high speed,

    Spróbuj tego: http://www.softwarepatch.com/software/smartrecovery.
    html

  • 3. Data: 2009-08-09 14:50:37
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Wojciech Czaplinski wrote:

    > Spróbuj tego: http://www.softwarepatch.com/software/smartrecovery.
    html

    mialem kiedys tez taki przypadek. Od tego czasu uzywam kopiuj->wklej a
    nie wytnij ->wklej

  • 4. Data: 2009-08-09 19:19:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > mialem kiedys tez taki przypadek. Od tego czasu uzywam kopiuj->wklej a
    > nie wytnij ->wklej- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    a dlaczego nie przez drag & drop?
    nie prosciej byloby i szybciej byc moze ?
    zwyczajnie przesuwasz symbol karty na desctop i po sprawie , oryginaly
    pozostaja na karcie , ryzyka popelnienia bledu przez nieuwage /
    roztargnienie w zasadzie nie ma.

  • 5. Data: 2009-08-10 01:34:36
    Od: qunio <p...@g...pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > zwyczajnie przesuwasz symbol karty na desctop i po sprawie , oryginaly
    > pozostaja na karcie , ryzyka popelnienia bledu przez nieuwage /

    a to nie to samo...?

  • 6. Data: 2009-08-10 06:05:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Aug., 03:34, qunio <p...@g...pl> wrote:

    > a to nie to samo...?

    niby to samo ale mozna na dwa sposoby przeprowadzic
    w jednym latwiej o pomylke ze wcisniesz cos niewlasciwego .

  • 7. Data: 2009-08-10 08:05:03
    Od: a...@p...pl

    ja uzywam PhotoRescue 2.1 demo

    dziala bez problemu - DEMO: mozna zrzucic takze obraz karty, ale nie
    mozna go zaczytac. Ale w swojej funkcjonalnosci wystarczajacy do
    odtwarzania fotek z karty (skasowany z aparatu, lub jak aparat przy
    slabej baterii "uwali" cos na karcie (moze nie dokonczy zapisu).

    --
    ThinkXtra