  • Data: 2011-01-27 08:58:48
    Temat: (NMT) niesamowite
    Od: "vari" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niesamowite jest to, że odebrałem rozmowę !
    Jakiś uśpiony agent (w kazdym bądź razie ziewał) się trafił.
    BTS Kamień Pomorski (bo jednak tenże żyje).
    Wygląda na to, że nie wyłączyli tych BTSów na których loguje się (od soboty
    do soboty) jakiś "aspirant".
    Że też im się chce dla jednego abonenta utrzymywać zużycie energeii
    elektrycznej przez BTSa. No nie wiem czy jednego ale na pewno do tego
    dokładają więcej, niż by mu wymówili usługę powszechną z powodu
    "zaistniałych przyczyn technicznych" (analogicznie jak odmawiają podłączania
    i płacą odszkodowanie).
    Nie wiem tylko czy raz uruchomionego abonenta można tak łatwo wyłączyć.
    To musi być jakaś dziura skoro GSMu tam nie założyli.
    Albo "wypadł z rozkładu" jak kiedyś Sanepid w Kamieniu Pomorskim (nie mieli
    go w harmonogramie przełączeń i sam go zgłosiłem na ówczesną 800 102 902).
    vari