  • Data: 2011-01-28 17:49:55
    Temat: Re: (NMT) niesamowite
    Od: Atlantis <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-28 17:55, vari pisze:

    > Tutaj widać jakaś wyższa polityka kazała polikwidować NMT i poprzełączać na
    > GSM.

    Mnie zastanawia kto jeszcze dzisiaj tak koniecznie MUSI używać NMT. Ok -
    rozumiem argument z tymi rybakami których telefony GSM gubiły zasięg,
    gdy odpłynęli bardziej od brzegu, a NMT cały czas sobie radziło.
    Ale poza tym? Technologia stara, byle skaner częstotliwości wystarczy do
    podsłuchiwania, komórki wielkie i stare. Jaki sens ma się upieranie przy
    tym, że "GSM nie i już!"?