  • Data: 2011-01-30 23:39:05
    Temat: Re: (NMT) niesamowite
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Jest wiele miejsc w naszym pięknym kraju, gdzie zasięg jest jak yeti -
    > wszyscy o nim mówią, ale nikt nie widział. I to nie tylko na morzu.

    A czy da się w celu uzyskania zasięgu NMT 450 zastąpić tenże bez
    znaczego zagęszczania sieci BTSów jakimś istniejącym już gdzieś systemem
    cyfrowym (poza satfonami rzecz jasna)? Choćby CDMA2000 z megakomórkami
    (zapewne na 450)?

    "System CDMA2000 został zaprojektowany dla następujących środowisk:
    * megakomórki w środowisku zewnętrznym - promień komórki większy od
    35km,[...]"
    http://pl.wikipedia.org/wiki/CDMA2000

    Przemek