  • 61. Data: 2009-08-19 10:20:00
    Temat: Re: Matysiaki
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Endless Lameness napisał(a):
    > Jak widać, do wszystkiego pasuje ;-)

    Kluczowe w tym zdjęciu jest ustawienie ostrości na strażaka, który się
    odwrócił, nie mogąc patrzyć na pozostałych. To dodaje uniwersalizmu temu
    zdjęciu :-)

    --
    Mirek

  • 62. Data: 2009-08-19 10:20:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Endless Lameness pisze:
> [...]
    11,mazury__pieciolatek_podpalil_stodole__straty_to_1
    20.html

    > I jeszcze tutaj: http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,6788047,Bez_
    pradu__za_to_z_nadmiarem_wody_i_szerszeni.html

    > Jak widać, do wszystkiego pasuje ;-)

    Na walentynki też puszczą. I na śmigus (wiadomo), i na nowy rok, i
    pierwszego, i trzeciego maja... I na koniec świata, będzie ''straż
    sprząta po sądzie ostatecznym''.
    Taki uniwersalizm strażaka.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 63. Data: 2009-08-19 10:21:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Heraklit pisze:

    > przestaniesz się rozwijać...

    Przywilej artystów szufladowców :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 64. Data: 2009-08-19 10:23:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > Ciesz się, że żyjesz w Drugim (tak naprawdę prawie Pierwszym) Świecie,
    > gdzie *to* są newsy.

    No, masz w sumie rację...

    > Naprawdę ważne wiadomości zawsze jakoś przeciekną...

    ''Jakie iso ustawić żeby najlepiej sfotografować spadającą w najbliższy
    czwartek planetoidę?'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jeśli czegoś nie rozumiesz to najlepiej napisz ''to jest czysta
    demagogia!''/

  • 65. Data: 2009-08-19 10:27:34
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > ''Jakie iso ustawić żeby najlepiej sfotografować spadającą w najbliższy
    > czwartek planetoidę?'' :)

    Tryb tematyczny "Armagedon" już dwa razy zawiódł, jak był potrzebny ;-)

    --
    Mirek

  • 66. Data: 2009-08-19 10:29:09
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

    >[...] Tylko skąd za chwile przyjdzie mi się dowiedzieć o trzeciej wojnie
    >światowej? Z jednego z wzajemnie przedrukowujących się portali foto?
    >[...]

    Cóż... może pod niektórymi wzgledami historia koło zatacza? Przypomniał mi
    się stary dowcip sprzed kilkudziesięciu lat, jak to car, Lenin i Hitler
    zaczęli sobie w piekle dyskutować o Polsce.
    Uwagi cara i Lenina na temat Polski Hitler skwitował: 'gdybym ja miał taką
    prasę jak Polska - świat by się nie dowiedział, że przegrałem wojnę'.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 67. Data: 2009-08-19 13:54:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > ''Jakie iso ustawić żeby najlepiej sfotografować spadającą w najbliższy
    > czwartek planetoidę?'' :)

    Taka?
    http://www.youtube.com/watch?v=GQs5HuCnlyI
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 68. Data: 2009-08-19 14:15:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Taka?
    > http://www.youtube.com/watch?v=GQs5HuCnlyI

    Jestem przerażony. Takie zjawisko może nastąpić w każdej chwili, a ja
    nie noszę szarego filtra, bez którego braknie skali...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/