  • 1. Data: 2009-08-17 10:38:05
    Temat: Odbieram PanaSłonia FX150 co zrobić?
    Od: "manto_si" <m...@n...pl>

    Jutro odbieram w sklepie Panasonica FX-150
    Jest cos szczegolnego na co zwrocic uwage? Jakies typowe mankamenty tego
    modelu?
    Wybralem go jako kompakt ktory spelni moje oczekiwania bo ma RAWy i manual i
    nieco wieksza matryce od 1/2.3".
    Troche martwi mnie natomiast przyslona w dwoch krokach, ale moze przeboleje.

  • 2. Data: 2009-08-17 11:14:08
    Temat: Re: Odbieram PanaSłonia FX150 co zrobić?
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    manto_si wrote:
    > Jutro odbieram w sklepie Panasonica FX-150
    > Jest cos szczegolnego na co zwrocic uwage? Jakies typowe mankamenty tego
    > modelu?
    Kupujesz używany?

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 3. Data: 2009-08-17 11:15:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "manto_si" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > manual i nieco wieksza matryce od 1/2.3".
    > Troche martwi mnie natomiast przyslona w dwoch krokach, ale moze

    Sprawdz z kilkoma obiektywami i wez ten najostrzejszy.

    Widzialem niedawno w sklepie, ze tak nalezy robic.

  • 4. Data: 2009-08-17 11:49:37
    Od: "manto_si" <m...@n...pl>

    > Kupujesz używany?

    skad to pytanie, skoro pisze ze w sklepie to chyba jasne ze nowy,
    ale sporo czytam o typowych przypadlosciach niektorych modeli dlatego
    chcialem wiedziec na co zwracac szczegolna uwage

  • 5. Data: 2009-08-17 11:51:40
    Od: "manto_si" <m...@n...pl>

    > Sprawdz z kilkoma obiektywami i wez ten najostrzejszy.
    >
    > Widzialem niedawno w sklepie, ze tak nalezy robic.

    to kompakt bez wymiennej optyki
    poza tym, nie sadze zeby sprzedawca tak sie zgodzil pasowac do lustrzanki
    rozne obiektywy,
    albo nie wiem gdzie kupowac ;)

  • 6. Data: 2009-08-17 12:06:46
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > to kompakt bez wymiennej optyki

    Taaa ;)

    > poza tym, nie sadze zeby sprzedawca tak sie zgodzil pasowac do lustrzanki
    > rozne obiektywy,

    Zgadzaja sie. W koncu klient-matolek, tez klient ;)

  • 7. Data: 2009-08-17 12:38:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    manto_si pisze:

    > skad to pytanie, skoro pisze ze w sklepie to chyba jasne ze nowy,
    > ale sporo czytam o typowych przypadlosciach niektorych modeli dlatego
    > chcialem wiedziec na co zwracac szczegolna uwage

    Zawsze warto wybrać sztukę która najmniej szumi albo szybciej ostrzy.

  • 8. Data: 2009-08-18 11:20:36
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jutro odbieram w sklepie Panasonica FX-150
    > Jest cos szczegolnego na co zwrocic uwage?

    Nie zapomnij o paragonie i karcie gwarancyjnej.

    > Wybralem go jako kompakt ktory spelni moje oczekiwania bo ma RAWy i manual i
    > nieco wieksza matryce od 1/2.3".

    Dzisiaj brałbym albo Sony WX-1 (kieszonkowy) albo GF1 (m4/3) z kitem, mimo
    wszystko życzę spełnienia marzeń.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2009-08-18 11:30:01
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Użytkownik "manto_si" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jutro odbieram w sklepie Panasonica FX-150
    > Jest cos szczegolnego na co zwrocic uwage? Jakies typowe mankamenty tego
    > modelu?

    co za glupie pytanie...

  • 10. Data: 2009-08-18 11:42:00
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    gietrzy wrote:

    > Dzisiaj brałbym albo Sony WX-1 (kieszonkowy)

    Który nie ma nawet RAWów, i ma mniejszą matrycę.

    > albo GF1 (m4/3) z kitem,

    Gdzie go kupisz? (pomijam fakt, że to zupełnie inna półka pewnie 2.5-3 razy
    droższa).

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj