  • 1. Data: 2009-08-17 09:25:56
    Temat: EOS - blokada obiektywu
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Mam kłopot z 30D. Po założeniu i przekręceniu obiektywu ten się nie blokuje.
    Wie ktoś jak to naprawić samodzielnie? Ewentualnie gdzie cosik takiego można
    naprawić (na Śląsku albo w Krakowie)?

    Matusz

  • 2. Data: 2009-08-17 09:43:57
    Temat: Re: EOS - blokada obiektywu
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Matusz napisał(a):
    > Mam k?opot z 30D. Po za?o?eniu i przekreceniu obiektywu ten sie nie blokuje.
    > Wie kto? jak to naprawiae samodzielnie? Ewentualnie gdzie cosik takiego mo?na
    > naprawiae (na ?l?sku albo w Krakowie)?

    Ciekawe jak to możliwe. Sprawdzałeś czy ten mały bolec (który wystaje z
    bagnetu korpusu i ma za zadanie zatrzaskiwać) wystaje i sprężynuje, jak
    zdejmiesz obiektyw? A może zapchała się dziurka w obiektywie, w którą
    ten bolec ma wskoczyć?

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-08-17 10:03:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Ciekawe jak to możliwe.

    mozliwe sa najmniej prawdopodobne sytuacje.
    przezkonal sie o tym jeden pilot podczas pikniku lotniczego w
    krakowie , ktory bolec i dziurke przyplacil zyciem.

  • 4. Data: 2009-08-17 11:18:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > mozliwe sa najmniej prawdopodobne sytuacje.
    > przezkonal sie o tym jeden pilot podczas pikniku lotniczego w
    > krakowie , ktory bolec i dziurke przyplacil zyciem.

    Wróciłeś już z urlopu? Jedźże gdzie znowu, zrób wszystkim dobry uczynek...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-08-17 20:55:02
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    > Ciekawe jak to możliwe. Sprawdzałeś czy ten mały bolec (który
    > wystaje z bagnetu korpusu i ma za zadanie zatrzaskiwać) wystaje i
    > prężynuje, jak
    > zdejmiesz obiektyw?

    No właśnie nie wystaje. Albo się zaciął, albo sprężynka padła. Zastanawiam
    się nad odkręceniem pierścienia mocowania. Tylko nie wiem, czy to coś
    pomoże, czy nie lepiej oddać aparat w ręce jakiegoś fachowca.

    Matusz

  • 6. Data: 2009-08-18 07:38:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Matusz napisał(a):

    > No w?a?nie nie wystaje. Albo sie zaci??, albo spre?ynka pad?a. Zastanawiam
    > sie nad odkreceniem pier?cienia mocowania. Tylko nie wiem, czy to co?
    > pomo?e, czy nie lepiej oddaae aparat w rece jakiego? fachowca.

    Ja bym na pewno odkręcił, ale nie namawiam ;-)

    --
    Mirek