  • 1. Data: 2009-08-17 14:37:20
    Temat: Power Bank ?
    Od: "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email>

    Na allegro szukałem i guglownica tez mi nie pomogła (może źle pytałem),
    więc szukam tutaj.
    Kiedyś na rynku były PowerBank-i gdzie można było włożyć 4 zwykłe
    baterie AA i z tego można było zasilić urządzenie z portem USB.
    Takie awaryjne zasilanie.

    Widział ktoś coś takiego ostatnio w jakimś sklepie internetowym?

    --
    ____________ | arek(at)abc-service(dot)com(dot)pl GG #14211
    _ _ | . . | ---->>> http://www.abc-service.com.pl <<<----

  • 2. Data: 2009-08-17 14:42:12
    Temat: Re: Power Bank ?
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    On 17 Sie, 16:37, "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email>
    wrote:
> [...]
    > (_\`| ' | | |       |   --> Przyłšcz się:  http://www.rzeszow.net<--
    > Arkadiusz Płanica   |    Usenet:  news://news.tpi.pl/free.pl.rzeszow

    Na allegro widziałem a na giełdzie foto kupiłem ładowarkę awaryjną ze
    kilkoma złączami w tym mini USB działa opieszale ale ładuje byc może
    dlatego że jest na 1 ogniwo R 6

  • 3. Data: 2009-08-17 15:00:15
    Od: "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email>

    wieslaw27 pisze:
    > Na allegro widziałem a na giełdzie foto kupiłem ładowarkę awaryjną ze
    > kilkoma złączami w tym mini USB działa opieszale ale ładuje byc może
    > dlatego że jest na 1 ogniwo R 6

    Jedno ogniwo to troszkę za mało :(
    musi byc 4xAA żeby te 4,8V osiągnąć (standard USB przewiduje 5V)

  • 4. Data: 2009-08-17 16:07:52
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    On 17 Sie, 17:00, "Arkadiusz P. Płanica" <t...@m...adres.email>
    wrote:

> [...]
    > (_\`| ' | | |       |   --> Przyłšcz się:  http://www.rzeszow.net<--
    > Arkadiusz Płanica   |    Usenet:  news://news.tpi.pl/free.pl.rzeszow

    To ma przetwornice w sobie bowiem ładowałem ze skutkiem (oczywiście
    zużywając kilka akumulatorków aa) np nokia e90, odtwarzacz mp3, gps

  • 5. Data: 2009-08-17 16:10:56
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    Widze iż w stosunku to tej aukcji przepłąciłem
    http://allegro.pl/item705583769_przenosna_awaryjna_l
    adowarka_do_telefonu_4_wtyki.html

  • 6. Data: 2009-08-17 16:38:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    wieslaw27 napisał(a) :

    > Widze iż w stosunku to tej aukcji przepłąciłem
    > http://allegro.pl/item705583769_przenosna_awaryjna_l
    adowarka_do_telefonu_4_wtyki.html

    Niekoniecznie. Jeśli kupiłeś markową ładowarkę, to mogła być dużo
    lepsza od tej z aukcji. Kupiłem kiedyś też noname'a. Działało. Ale
    parametry fatalne. Oddałem ją. Być może markowa ma przyzwoite
    parametry, pozwalające w pełni i z dużą sprawnością wykorzystać
    akumulatorek. Zaznaczam - być może. Gdzieś opisałem tą moją.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 7. Data: 2009-08-17 21:50:53
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Arkadiusz P. Płanica wrote:
> [...]
    > Takie awaryjne zasilanie.
    > Widział ktoś coś takiego ostatnio w jakimś sklepie internetowym?

    Ja to miałem, no i chętnie się pozbyłem.
    Zupełnie niefunkcjonalne. Telefon odmawiał ładowania, drugi podobnie,
    aparaty od dawna mi nie ładowały się na USB, z kolei GPS ładował się, ale
    wieki. Palmtop chwilę żył na tym, ale się nie ładował.
    Efekt był taki że był to tylko zbędny balast.

    d.