  • 131. Data: 2011-07-12 07:00:55
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: "lew" <w...@o...pl>

    Mam tylko jedno pytanie do całej tej dyskusji:
    czy nie potrafisz zrozumieć i wypowiedzieć tego,
    że błędem było zastosowanie na stałe, bez informacji dla użytkownika
    i możliwości osobistego ustawienia tej opcji,
    całego tego mechanizmu sprawdzania dostępności nowej aktualizacji.

    Że w świetle pierwszego argumentu:
    > A ja z ciekawosci sciagnalem demo. Zainstalowalem,
    > odpalam i bach, program do razu bez mojej wiedzy probuje
    > wysylac cos do internetu. No sorry, a tak dobrze sie zapowiadalo.

    odpowiedź w stylu:
    > Program sprawdza na serwerze czy są aktualizacje.
    > I to takie straszne? :-)

    jest nie na miejscu...
    można było od razu napisać, że w następnej aktualizacji
    zostanie to niedociągnięcie poprawione
    z ew. opisem co program robi w tle, choć nie ma znaczenia co napiszesz
    bo może to być tylko 'ideologia' dopisana do tego mechanizmu.

    Nie trzeba byłoby potem czytać kolejnego posta:
    >A wypada się zapytać czy użytkownik chce to sprawdzać.
    >I to takie trudne?

    który jest ripostą na
    > I to takie straszne? :-):

    Prześledziłem całą tą dyskusję i widzę, że potencjalni użytkownicy/nabywcy
    tego programu zwrócili tylko uwagę, że tak się nie robi,
    a w zamian otrzymali kilka inwektyw i uśmieszków...

    Pozdrawiam

    ps.
    Co by było gdyby dać takiemu człowiekowi możliwość tworzenia praw
    obowiązujących społeczeństwo, on jeden wiedział by najlepiej co kto
    potrzebuje.

  • 132. Data: 2011-07-12 07:34:19
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    > Prześledziłem całą tą dyskusję i widzę, że potencjalni użytkownicy/nabywcy
    > tego programu zwrócili tylko uwagę, że tak się nie robi,
    > a w zamian otrzymali kilka inwektyw i uśmieszków...

    no ale do kolegi Marka i jego obrońców nie dotarło o co chodzi tylko
    uważają to za atak trollów na jego niesamowity i najlepszy na świecie
    program... a nie o program chodzi a tylko o jego jedną funkcję a głównie
    o zachowanie godne przedszkola a nie odpowiedź poważnego twórcy
    oprogramowania na uwagi swoich potencjalnych klientów
    jakbym w ramach jakiegoś supportu dostał odpowiedź tego typu opatrzoną
    dodatkami typu życzę zdrowia i zestawem durnych uśmieszków to
    wyrzuciłbym taki program z dysku natychmiast, żeby już nie mieć kontaktu
    z twórcą (na szczęście nie będę musiał, już wiem co mnie czeka, dziękuję
    postoję)

  • 133. Data: 2011-07-12 09:04:50
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "lew" wrote:

> [...]
    >i możliwości osobistego ustawienia tej opcji,
    >całego tego mechanizmu sprawdzania dostępności nowej aktualizacji.

    Nie potarfi. To nie jest typ czlowieka, ktory sie do czegos lub
    komus przyzna racje, przeciez to widac. Bedzie krecil, uzywal usmieszkow,
    sprowadzal rozmowe na inne tory, byleby tylko nie powiedziec
    jak facet - ok, macie racje, sorry za zamieszanie. Ot takie niedojrzale, by nie rzec
    dzieciece, zachowanie.

  • 134. Data: 2011-07-12 12:43:29
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 7/11/11 6:30 PM, MMM pisze:

    > O czym ty piszesz? Zadałeś sobie trud przeczytania całego wątku?
    > Wielokrotnie już pisałem że program niczego nie wysyła, wielokrotnie
    > już pisałem że dorobię możliwość wyłączenia sprawdzania aktualizacji.

    Nie wiem jakim jesteś programistą ale na sieci to się chyba mało znasz,
    widziałeś kiedyś logi serwera w jakiejkolwiek firmie?

    Mimo że sam nie jestem formalnie programista ani adminem sieci to mogę
    sobie pooglądać logi serwera przez który się łączę ze światem i w tych
    logach od razu widać o której z jakim adresem mój komp się łączy,
    sprawdzenie co jest pod danym adresem to kilka sekund i od razu masz
    historię uruchamiania programu, czyli niby Twój program nic nie robi ale
    dowolny operator, nie musi to być w pracy - wystarczy lokalny dostawca
    internetu wie kiedy uruchamiałem Twój program.

    Jeśli dodatkowo Twój serwer ma tak samo ustawione logi (na 99.9% ma bo
    to standardowe ustawienia) to Ty też gromadzisz takie dane, zdawałeś
    sobie z tego sprawę?

    pozdrawiam
    Qbab

  • 135. Data: 2011-07-12 12:46:25
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/07/2011 13:43, Qbab wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli dodatkowo Twój serwer ma tak samo ustawione logi (na 99.9% ma bo
    > to standardowe ustawienia) to Ty też gromadzisz takie dane, zdawałeś

    Jakiego serwera, bo są pierdyliony różnych, i co ma serwer do routerów
    na świat, bo o tym konkretnie mówimy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 136. Data: 2011-07-12 17:19:28
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 12 Lip, 09:00, "lew" <w...@o...pl> wrote:
    > Prześledziłem całą tą dyskusję i widzę, że potencjalni użytkownicy/nabywcy
    > tego programu zwrócili tylko uwagę, że tak się nie robi,
    > a w zamian otrzymali kilka inwektyw i uśmieszków...

    Ze 30 postów wcześniej już napisałem że dodam możliwość wyłączenia
    sprawdzania aktualizacji, ale nie do wszystkich to dotarło. Teraz po
    prostu 2-3 osoby sadystycznie się bawią rzucając błotem w pełnym
    poczuciu bezkarności i pod przykrywką rzekomej obrony praw do
    prywatności.

    W internecie niestety anonimowość powoduje takie prostackie zachowania
    i rzucanie błotem na innych. Wiedząc że będę bronił swojego programu
    (bo nie działam anonimowo) jeden troll zaczął bezczelnie prowokować
    mnie, bo kompletnie nic za to mu nie grozi, a w razie czego można
    sobie przecież założyć nowe konto, zmienić nicka i bawić się od
    nowa :-). Poczytaj jego posty - w kółko te same bzdury, które przecież
    po mojej deklaracji o dodaniu opcji wyłączenia aktualizacji są już
    niczym innym jak tylko biciem piany i robieniem sobie zabawy. Teraz
    już tylko wypisuje jakieś inwektywy pod moim adresem bo cały czas nie
    może ścierpieć że jego uwaga nie została (w jego mniemaniu) należycie
    potraktowana i autor na kolanach nie przyznał mu racji razem z
    przeprosinami i się nie pokajał... zwykła żenada.

    Po raz 50 tą powtarzam że dodam możliwość wyłączenia sprawdzania
    aktualizacji, ale to i tak nie wystarczy. Za chwilę będzie dalej
    trollowanie i wylewanie żali nie wiadomo już na co, byle tylko dowalić
    autorowi :-)))

    Pozdrawiam
    Marek

  • 137. Data: 2011-07-12 17:25:21
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 12 Lip, 14:43, Qbab <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Mimo że sam nie jestem formalnie programista ani adminem sieci to mogę
    > sobie pooglądać logi serwera przez który się łączę ze światem i w tych
    > logach od razu widać o której z jakim adresem mój komp się łączy,

    Ja nie mogę sobie oglądać żadnych logów serwera bo to nie mój serwer i
    nie jestem żadnym adminem. To jest jedynie konto hostingowe bez takiej
    możliwości, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

> [...]
    > dowolny operator, nie musi to być w pracy - wystarczy lokalny dostawca
    > internetu wie kiedy uruchamiałem Twój program.

    Lokalny dostawa internetu nie udostępnia nikomu takich danych, nie
    wprowadzaj ludzi w błąd.

    > Jeśli dodatkowo Twój serwer ma tak samo ustawione logi (na 99.9% ma bo
    > to standardowe ustawienia) to Ty też gromadzisz takie dane, zdawałeś
    > sobie z tego sprawę?

    Nie posiadam własnego serwera, a jedynie wynajmuję konto hostingowe,
    nie mam wglądu w logi skąd kto się łączy więc nie wprowadzaj ludzi w
    błąd zakładając z góry jakieś fakty, które tak naprawdę nie mają
    miejsca.

  • 138. Data: 2011-07-12 17:42:48
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 19:19, MMM pisze:

> [...]
    > prostu 2-3 osoby sadystycznie się bawią rzucając błotem w pełnym
    > poczuciu bezkarności i pod przykrywką rzekomej obrony praw do

    nie, po prostu do Ciebie nadal nie dotarło, że to Ty na dzień dobry
    obrzuciłeś ludzi błotem, a te 30 postów temu było już po wylaniu pomyj
    przez Ciebie.... teraz tylko głupio się bronisz nadal traktując
    wszystkich jak wrogów...
    i nie piszę tego w poczuciu bezkarności, podpisany jestem z imienia i
    nazwiska i na etacie nie pracuję już prawie 10 lat, miałem z klientami
    sprzeczki, czasem bardzo mocne ale to wynikło z różnie przebiegającej
    współpracy, nie wyobrażam sobie jednak takiego ich potraktowania tak jak
    Ty to zrobiłeś na początku tego wątku, i to jeszcze takich co chcieliby
    coś kupić tylko jakby tu było bardziej niebieskie niż zielone....

> [...]
    > i rzucanie błotem na innych. Wiedząc że będę bronił swojego programu
    > (bo nie działam anonimowo) jeden troll zaczął bezczelnie prowokować

    Twoja obrona polegała na wylaniu pomyj nie na zarzut, że Twój program
    coś robi na prawdę złego tylko na dość standardowy "zarzut" z jakim
    spotkały się wszystkie programy automatycznie łączące się z siecią, bez
    względu na to czy robiły coś "złego" czy nie, bez żadnej bezczelności,
    potem to już sobie sam zapracowałeś na taki ton wypowiedzi

    a apropos anonimowości to powiem Ci, że tu się trochę mylisz, nie jestem
    osobą ze środowiska fotograficznego, bo zwyczajnie nie zajmuję się
    fotografią zawodowo a tylko dla własnej przyjemności i miałem problem ze
    stwierdzeniem kto robi program machineryhdr
    niepodpisanego maila reklamującego program wysłałeś jako MMM z domeny
    jakiejś uczelni, na stronie programu zero informacji o nazwisku/firmie
    tworzącej program (no albo głęboko ukryte tak żeby za łatwo nie można
    było znaleźć), o nipie, regonie itp nie wspominając...
    wielki napis Maszyneria na stronie, który jak domyślam się jest nazwą
    firmy pod jaką sprzedajesz program można traktować jako tłumaczenie
    nazwy programu a nie nazwę podmiotu, który chce mi program sprzedać
    jeśli przegapiłem stronę teleadresową z danymi podmiotu sprzedającego
    machineryhdr to bardzo chętnie dostanę linka...

  • 139. Data: 2011-07-12 17:51:09
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 12 Lip, 19:42, Tomek Łabuz <j...@g...com> wrote:
    > W dniu 2011-07-12 19:19, MMM pisze:

    > nie, po prostu do Ciebie nadal nie dotarło, że to Ty na dzień dobry
    > obrzuciłeś ludzi błotem, a te 30 postów temu było już po wylaniu pomyj
    > przez Ciebie....

    Jakich pomyj? Na nikogo na dzień dobry nie wylałem żadnych pomyj, po
    prostu na początku zbagatelizowałem sprawę aktualizacji pisząc że nie
    widzę potrzeby zmiany. Kiedy się zrobiła z tego głupia dyskusja a
    argumenty przestały dotyczyć programu zrobiło się tutaj bagienko i
    nawet moje wielokrotne zapewnienia że dodam taką opcję nie mają już
    znaczenia, kilka osób i tak cały czas sobie chce poużywać na
    autorze :-)))

  • 140. Data: 2011-07-12 17:57:27
    Od: JD <j...@g...com>

    > Ze 30 postów wcześniej już napisałem że dodam możliwość wyłączenia
    > sprawdzania aktualizacji, ale nie do wszystkich to dotarło.

    To do Ciebie nie dotarło, że chodzi o możliwość włączenia.
    Naucz się czytać ze zrozumieniem.

> [...]
    > mnie, bo kompletnie nic za to mu nie grozi, a w razie czego można
    > sobie przecież założyć nowe konto, zmienić nicka i bawić się od

    Ataki sprowokowałeś w buracki sposób wyśmiewając uwagę Pana Peresady.
    Ja nie widze trolowania w jego dalszych postach,
    tylko próbę uświadomienia ci, że masz klapki na oczach

> [...]
    > potraktowana i autor na kolanach nie przyznał mu racji razem z
    > przeprosinami i się nie pokajał... zwykła żenada.

    To jak Ty sie w tym wątku zachowujesz, to jest _NIEZWYKŁA_ŻENADA_

    > Po raz 50 tą powtarzam że dodam możliwość wyłączenia sprawdzania

    Po raz pięćdziesiąty uświadom sobie, że chodzi o możliwość włączenia
    tego na życzenie.

    Na koniec:
    Jak będę potrzebował programu do HDR,
    to jest na grupie konkurencja, która na pewno czyta ten wątek,
    i śmieje się w kułak. :)))

    Jesteś pierwszym arogantem, który tu coś sprzedaje.
    No może nie pierwszym, ale tamten był nim świadomie i inteligentnie,
    Ty zaś nie masz świadomości, że nim jesteś.

    JD