  • 121. Data: 2011-07-11 17:33:28
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 19:30, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > MMM napisa (a):
    > Jednak jeste odporny na argumenty.
    > Wyja ni e jedynie to, e Twoim priorytetem jest obrona status quo.
    > Sp dzi e wi cej czasu jedynie obiecuj c wprowadzenie mo liwo ci wy czenia
    sprawdzania aktualizacji ni
    > sp dzi by po prostu to robi c.

    W dwóch kolejnych zdaniach sam sobie przeczysz. Skoro piszę że
    wprowadzę taką opcję to nie jest obrona status quo tylko chęć
    wprowadzenia zmiany.

  • 122. Data: 2011-07-11 17:47:43
    Od: John Smith <u...@e...net>

    MMM napisał(a):

    > W dwóch kolejnych zdaniach sam sobie przeczysz. Skoro piszę że
    > wprowadzę taką opcję to nie jest obrona status quo tylko chęć
    > wprowadzenia zmiany.

    Nie ma w tym sprzeczności.
    Obiecujesz, zamiast zrobić.

    --
    Mirek

  • 123. Data: 2011-07-11 17:50:17
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Ale jeszcze żyjesz po tym jak "chciałem naruszyć twoją prywatność
    >komunikacyjną?" i "naciągnąć na dodatkowe koszta" czy lekarz był
    >potrzebny z nadmiaru emocji?
    >ROTFL :DDD

    Chcesz mnie obrazac publicznie?

    >Jak już sam wcześniej napisałeś "bawisz się czytając moje
    >tłumaczenia". Przykre to, ale taka jest niestety specyfika usenetu.
    >Anonimowo można być burakiem, chamem i prostakiem i poprawiać sobie
    >humor trollowaniem i rzucaniem błota na innych bo nic za to nie grozi.

    Nie umiesz rozmawiac. Kiedy dochodzi do konkretnej rozmowy zaczynasz uzywac
    pokemoniastych usmieszkow charakterystycznych dla dzieci i glupawymi oraz obrazliwymi
    uwagami.

  • 124. Data: 2011-07-11 17:51:54
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 19:47, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > Nie ma w tym sprzeczności.
    > Obiecujesz, zamiast zrobić.

    A to chciałbyś żeby natychmiast po dyskusji na forum pojawiała się
    aktualizacja?
    Będzie w swoim czasie, razem z innymi zmianami, nie martw się.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 125. Data: 2011-07-11 17:57:18
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >I całkowicie się z Tobą zgodzę, nie ma co gadać z karmić trolli bo
    >tylko na to czekają.

    Jak pokazaly wypowiedzi ludzi w tym watku to ja mam racje, co wiecej, zaoferowales
    sie w koncu, ze
    dorobisz funkcjonalnosc, ktora umozliwi wylaczenie sprawdzania, wiec tym samym Ty
    rowniez
    przyznales racje i ulegles presji. I uwazasz, ze to ja jestem trolem. Wykazujesz sie
    niesamowita
    logika pojmowania kto jest trolem.

  • 126. Data: 2011-07-11 18:01:53
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 18:34, Dawid <x...@n...pl> wrote:
    > To goście którzy się nudzą, bo ich firmy żle podchodziły do klientów i
    > dawno są zamknięte, a z zazdrości skrytykują każdego i za byle g...o.
    > Robisz coś dobrego i wielu to ceni, tymi trolami się nie przejmuj.

    Staram się :-)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 127. Data: 2011-07-11 18:16:52
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-11 18:30, MMM pisze:

    > O czym ty piszesz? Zadałeś sobie trud przeczytania całego wątku?
    > Wielokrotnie już pisałem że program niczego nie wysyła, wielokrotnie
    > już pisałem że dorobię możliwość wyłączenia sprawdzania aktualizacji.

    Kolejny raz mijasz się z prawdą by nie powiedzieć, że kłamiesz.
    Niedawno pisałeś:

    "program wysyła i pobiera kilkanascie ___bajtow___ danych."

    więc nie możesz pisać, że:

    "niczego nie wysyła"

    bo sam sobie przeczysz.
    Wątpie zatem by ktoś wierzył ci w innych sprawach.
    Im bardziej tym bardziej niestety :(

    G.

  • 128. Data: 2011-07-11 18:29:05
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 11 Lip, 20:16, Alias Awatar <b...@a...eml> wrote:
    > Niedawno pisałeś:
    >
    > "program wysyła i pobiera kilkanascie ___bajtow___ danych."
    >
    > więc nie możesz pisać, że:
    >
    > "niczego nie wysyła"

    Wszystko się zgadza. Technicznie rzecz biorąc program pobiera dane o
    aktualizacji, ale żeby tak się stało to ___najpierw musi wysłać
    informację co chce pobrać___.
    Jeśli otwierasz stronę w przeglądarce to najpierw ona ___wysyła___
    żądanie do serwera jakie dane ją interesują. I to jest właśnie te
    kilkanaście bajtów.
    Natomiast pisząc że program niczego nie wysyła mam na myśli że nie
    robi żadnego 'uploadu' żadnych danych na jakikolwiek serwer.

    Trochę dobrej woli z twojej strony i wszystko zrozumiesz, nie trzeba
    od razu się tak zacietrzewiać i używać takich kategorycznych określeń.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 129. Data: 2011-07-11 19:11:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-11 18:34, Dawid pisze:
    > To goście którzy się nudzą, bo ich firmy żle podchodziły do klientów i
    > dawno są zamknięte, a z zazdrości skrytykują każdego i za byle g...o.

    Argument taki sobie, bo raczej ci się nudzą, co mają za dużo kasy.
    A tak w ogóle, zarazą zazdrości czy zawiści nie każdy jest dotknięty. To
    naprawdę niskie uczucia i niewiele trzeba, by być ponad to.

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 130. Data: 2011-07-11 19:37:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > Ta grupa krytykuje wszystko, robi to na przekór i tylko ONI są najlepsi
    > i wszystko wiedzą.Ktoś chce kupić lustrzankę, doradzają kompakta.
    > Inny chce kompakta, żle, doradzają lustro.Każda obca strona jest do
    > bani, zle zrobiona.W galerii zdjęcia trzeba oglądać w pionie lub
    > poziomie, zależy jaki mają dzień, oczywiście ICH galerie są najlepsze itd.
    > To goście którzy się nudzą, bo ich firmy żle podchodziły do klientów i
    > dawno są zamknięte, a z zazdrości skrytykują każdego i za byle g...o.
    > Robisz coś dobrego i wielu to ceni, tymi trolami się nie przejmuj.

    Jeśli się za coś płaci to i wymaga się rzetelności wykonania.

    --
    animka