  • 1. Data: 2011-07-08 19:44:57
    Temat: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    * 64-bitowa wersja programu.
    * Poprawiony model zarządzania pamięcią.

    Dostępna jest 64-bitowa wersja programu Znika wreszcie problem
    wczytywania bardzo dużych obrazów np. panoram po czterdzieści tysięcy
    pikseli szerokości i więcej.

  • 2. Data: 2011-07-09 09:12:40
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "MMM" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    A dla starych użytkownikow w dalszym ciagu dostepna jest tylko v1.5.5
    (15/02/2011), mimo obietnic szybkiego wypuszczenia nowej wersji z opcjami
    przeniesionymi z Natural HDR.

    Zwykle wyciaganie kasy poprzez sztuczne stworzenie niby nowego programu.
    To już bym wolal zaplacic wiecej i miec wszystkie opcje, niż kupować co chwile
    nowy "plugin".

    Czuje sie zrobiony w konia jako nabywca Machinery.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2011-07-09 13:01:54
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 9 Lip, 11:12, "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > A dla starych użytkownikow w dalszym ciagu dostepna jest tylko v1.5.5
    > (15/02/2011), mimo obietnic szybkiego wypuszczenia nowej wersji z opcjami

    Trwają ostatnie prace nad Effects 2.0

    http://www.cyberfoto.pl/1980202-post150.html

  • 4. Data: 2011-07-09 13:59:53
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "Gabriel Zastawnik" wrote:

    >Czuje sie zrobiony w konia jako nabywca Machinery.

    A ja z ciekawosci sciagnalem demo. Zainstalowalem,
    odpalam i bach, program do razu bez mojej wiedzy probuje
    wysylac cos do internetu. No sorry, a tak dobrze sie zapowiadalo.

  • 5. Data: 2011-07-09 16:37:11
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 9 Lip, 15:59, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > A ja z ciekawosci sciagnalem demo. Zainstalowalem,
    > odpalam i bach, program do razu bez mojej wiedzy probuje
    > wysylac cos do internetu. No sorry, a tak dobrze sie zapowiadalo.

    Program sprawdza na serwerze czy są aktualizacje.
    I to takie straszne? :-)

  • 6. Data: 2011-07-09 17:37:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-09 18:37:11 +0200, MMM <d...@w...edu.pl> said:

    > Program sprawdza na serwerze czy są aktualizacje.
    > I to takie straszne? :-)

    A wypada się zapytać czy użytkownik chce to sprawdzać.
    I to takie trudne?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-07-09 17:42:10
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 9 Lip, 19:37, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > A wypada si zapyta czy u ytkownik chce to sprawdza .
    > I to takie trudne?
    > --

    To nie jest trudne, to po prostu nie jest potrzebne :-)

  • 8. Data: 2011-07-09 18:39:59
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-09 19:42, MMM pisze:

    > To nie jest trudne, to po prostu nie jest potrzebne :-)

    I tu sie kolego zajebiście mylisz
    Niektórzy płacą za kazdy kb sciaganych danych.
    Wiec twoje podejscie jest zwyczajnie nieprofesjonalne.

    G.

  • 9. Data: 2011-07-09 19:13:08
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Program sprawdza na serwerze czy są aktualizacje.
    >I to takie straszne? :-)

    A skad uzytkownik ma wiedziec, co program robi?
    Nie wyglda to za ladnie, jak na dzien dobry program bez zgody
    uzytkownika pcha sie do sieci. Wypadaloby mu pozwolic
    podjac decyzje.
    Po drugie moze w tym momencie user na notebooku ma limitowane
    polaczenie GSM i chetnie by sobie sprawdzil uaktualnienie, ale
    pozniej jak wroci do domu.

    Ja kazdy program, ktory cos tam bez moje wiedzy probuje robic
    w sieci, zaraz po zainstalowaniu wyinstalowuje. I uwierz mi - nie tylko ja.

  • 10. Data: 2011-07-09 19:32:55
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 9 Lip, 21:13, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Po drugie  moze w tym momencie user na notebooku ma limitowane
    > polaczenie GSM i chetnie by sobie sprawdzil uaktualnienie, ale

    program wysyła i pobiera kilkanascie ___bajtow___ danych.

    > Ja kazdy program, ktory cos tam bez moje wiedzy probuje robic
    > w sieci, zaraz po zainstalowaniu wyinstalowuje. I uwierz mi - nie tylko ja.

    To musi byc ciezkie takie zycie, w ciaglym strachu i pelne podejrzen o
    ukryte funkcje programow robiace cos "po cichu" w tle i wysylajace
    jakies dane bez Twojej wiedzy. Wspolczuje ;-)