  • 141. Data: 2011-07-12 18:14:41
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 12 Lip, 19:57, JD <j...@g...com> wrote:
    > Jesteś pierwszym arogantem, który tu coś sprzedaje.
    > No może nie pierwszym, ale tamten był nim świadomie i inteligentnie,
    > Ty zaś nie masz świadomości, że nim jesteś.

    O właśnie, o takim prostackim zachowaniu pisałem. Ani to nie dotyczy
    programu, ani rzeczonej opcji a jedynie żeby obrazić autora
    programu :-)))

    Pozdrawiam
    Marek

  • 142. Data: 2011-07-12 18:16:11
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > odpalam i bach, program do razu bez mojej wiedzy probuje
    > wysylac cos do internetu. No sorry, a tak dobrze sie zapowiadalo.

    Przeczytałem cały poniższy wątek i jestem załamany paranoidalną postawą
    części uczestników. Tzn. znajduję fajny program który robi to na czym mi
    zależy, aż tu nagle zonk ! okazuje się, że COŚ wysłał do internetu bez
    zgody użytkownika.
    Znaczy program do wyrzucenia ? Dlaczego od razu zakładać, że program
    wysyła dane, które pozwolą jego autorowi mnie szpiegować, szantażować ???
    Normalnie paranoja. Czy nie powinna obowiązywać zasada domniemania
    niewinności ? Qrcze, "funkcjonuję" w sieci praktycznie od początku
    internetu w Polsce mimo braku takiej paranoicznej postawy - jak widać można.
    W dzisiejszych czasach podajemy swoje dane osobowe na każdym kroku
    (rejestracja w różnych portalach, zakupy przez internet), poprzez
    ciasteczka zostawiamy ślad swoich odwiedzin na różnych serwerach itp.
    wszystko to, żeby było łatwiej, wygodniej. I czego tu się bać, jak się
    ma czyste sumienie i nie korzysta z sieci do działań przestępczych ?

    Owszem, zdaję sobie sprawę, że ludzie są różni i niektórzy mają potrzebę
    kontrolowania na wylot wszystkiego co związane z aktywnością w sieci i
    rozumiem to, ale w niniejszym wątku chyba trochę przesadnie CZEPILI się
    robiąc z igły widły tym bardziej, że autor od razu napisał na czym
    polega łączenie się jego programu z siecią.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 143. Data: 2011-07-12 18:19:51
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 12 Lip, 20:16, EMPI <e...@p...onet.pl> wrote:
    > Przeczytałem cały poniższy wątek i jestem załamany paranoidalną postawą
    > części uczestników.

    Na szczęście są też i tutaj ludzie którzy trzeźwo myślą i nie dają się
    w ciągnąć w absurdalną krucjatę kilku osób o urażonym ego.
    Życzę zadowolenia z programu i pozdrawiam.

    Marek

  • 144. Data: 2011-07-12 18:30:35
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Życzę zadowolenia z programu i pozdrawiam.

    hehe, nie jestem użytkownikiem Twojego programu.
    Kiedyś byłem pod wrażeniem zdjęć HDR, ale jak zobaczyłem, jak łatwo
    uzyskać taki efekt (testowałem darmowym programem Qtpfsgui) to mi się
    jakoś odwidziało.
    Jak czasem trzeba ratować zdjęcie to sobie dłubię w GIMPie :-)

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 145. Data: 2011-07-12 18:35:40
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 20:14, MMM pisze:

    > O właśnie, o takim prostackim zachowaniu pisałem. Ani to nie dotyczy
    > programu, ani rzeczonej opcji a jedynie żeby obrazić autora
    > programu :-)))

    Tylko arogant wycina merytoryczną treść
    i odnosi się jedynie do luźnej opinii,
    która mu nie pasuje.

    Uważasz, że nie mam prawa mieć o Tobie opinii?
    I nie mam prawa podzielic się nią w tym wątku?
    Pewnie trolluję?

    JD

  • 146. Data: 2011-07-12 18:41:38
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 12 Lip, 20:35, JD <j...@g...com> wrote:
    > Uważasz, że nie mam prawa mieć o Tobie opinii?
    > I nie mam prawa podzielic się nią w tym wątku?
    > Pewnie trolluję?

    Dokładnie tak, bo to wątek o ___programie___ a nie o ___autorze
    programu___.
    Jak chcesz komentować ludzi to na naszej klasie albo facebooku jest do
    tego lepsze miejsce i konkretnie do tego przeznaczone.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 147. Data: 2011-07-12 18:50:50
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 20:41, MMM pisze:

> [...]
    > Jak chcesz komentować ludzi to na naszej klasie albo facebooku jest do
    > tego lepsze miejsce i konkretnie do tego przeznaczone.

    Zyczę Ci sukcesów, osobistych i zawodowych.

    JD

  • 148. Data: 2011-07-12 19:17:11
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-12 20:16, EMPI pisze:
> [...]
    > wszystko to, żeby było łatwiej, wygodniej. I czego tu się bać, jak się
    > ma czyste sumienie i nie korzysta z sieci do działań przestępczych ?

    Masz szczęście bracie ale uwazaj bo nigdy nie wiadmo kto kiedy i dla
    czego kiedyś powie "Będę koszmarem twojego lajfu".
    Pewnie znasz temat skoro jestes w sieci od początku.

    G.

  • 149. Data: 2011-07-12 19:30:25
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Masz szczęście bracie ale uwazaj bo nigdy nie wiadmo kto kiedy i dla
    > czego kiedyś powie "Będę koszmarem twojego lajfu".
    > Pewnie znasz temat skoro jestes w sieci od początku.

    Racja, ale to nie dotyczy wyłącznie sieci. Życie generalnie jest
    niebezpieczne, ale to nie znaczy, że trzeba sobie wybudować schron i w
    nim siedzieć. Owszem, będzie bezpiecznie, ale co to za życie ?

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 150. Data: 2011-07-12 19:51:06
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-07-12 21:30, EMPI pisze:
> [...]
    > niebezpieczne, ale to nie znaczy, że trzeba sobie wybudować schron i w
    > nim siedzieć. Owszem, będzie bezpiecznie, ale co to za życie ?

    Takie jest życie tych troli.
    Wychodzą do ludzi z bronią lub torbą na głowie, żal.