    From: "lew" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Date: Tue, 12 Jul 2011 09:00:55 +0200

    Mam tylko jedno pytanie do całej tej dyskusji:
    czy nie potrafisz zrozumieć i wypowiedzieć tego,
    że błędem było zastosowanie na stałe, bez informacji dla użytkownika
    i możliwości osobistego ustawienia tej opcji,
    całego tego mechanizmu sprawdzania dostępności nowej aktualizacji.

    Że w świetle pierwszego argumentu:
    > A ja z ciekawosci sciagnalem demo. Zainstalowalem,
    > odpalam i bach, program do razu bez mojej wiedzy probuje
    > wysylac cos do internetu. No sorry, a tak dobrze sie zapowiadalo.

    odpowiedź w stylu:
    > Program sprawdza na serwerze czy są aktualizacje.
    > I to takie straszne? :-)

    jest nie na miejscu...
    można było od razu napisać, że w następnej aktualizacji
    zostanie to niedociągnięcie poprawione
    z ew. opisem co program robi w tle, choć nie ma znaczenia co napiszesz
    bo może to być tylko 'ideologia' dopisana do tego mechanizmu.

    Nie trzeba byłoby potem czytać kolejnego posta:
    >A wypada się zapytać czy użytkownik chce to sprawdzać.
    >I to takie trudne?

    który jest ripostą na
    > I to takie straszne? :-):

    Prześledziłem całą tą dyskusję i widzę, że potencjalni użytkownicy/nabywcy
    tego programu zwrócili tylko uwagę, że tak się nie robi,
    a w zamian otrzymali kilka inwektyw i uśmieszków...

    Pozdrawiam

    ps.
    Co by było gdyby dać takiemu człowiekowi możliwość tworzenia praw
    obowiązujących społeczeństwo, on jeden wiedział by najlepiej co kto
    potrzebuje.