  • 1. Data: 2011-07-08 18:56:27
    Temat: serwisowka do PowerShot S2 IS
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czy ktoś ma może dostęp do jakiejś instrukcji serwisowej do tego aparatu?

    Zacina mi się ta zasłona zasłaniająca matrycę (migawka w pewnym sensie).

    Długo leżał nieużywany i się "zastał". Kiedyś wystarczyło huknąć dłonią
    w dno i się odblokowywało, ale już to nie działa... A sam nie mogę
    znaleźć wszystkich punktów mocujących obudowę...

  • 2. Data: 2011-07-11 10:04:06
    Temat: Re: serwisowka do PowerShot S2 IS
    Od: "Jarek" <l...@t...pl>

    wiadomości news:4e1752dc$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > dno i się odblokowywało, ale już to nie działa... A sam nie mogę znaleźć
    > wszystkich punktów mocujących obudowę...

    Witam,

    Przechodziłem to samo.

    Tutaj są dokładne poradniki jak rozebrać Canona S2 IS:
    http://www.dcresource.com/forums/showthread.php?2238
    5-How-to-take-a-canon-S2-IS-apart-%28detail-images%2
    9
    http://sriramblox.blogspot.com/2008/01/canon-s2is-au
    topsy.html

    Mój raz był w serwisie Canona i usterka powróciła po około 6 miesiącach,
    potem był w niezależnym serwisie i znowu usterka powróciła po 4 miesiacach.
    Po samodzielnej naprawie pracuje już ponad rok.

    Pozdrawiam i życzę udanej naprawy.
    Jarek

  • 3. Data: 2011-07-13 14:52:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2011 12:04, Jarek pisze:

> [...]
    > potem był w niezależnym serwisie i znowu usterka powróciła po 4 miesiacach.
    > Po samodzielnej naprawie pracuje już ponad rok.

    Dziękuję - w rozmontowaniu pomogło.

    Zacięcie naprawiłem i teraz został tylko drobiazg.... zmontować to
    wszystko w cholerę ;->

    Co gorsza oczywiście potrąciłem pojemniczek ze śrubkami, więc się ładnie
    pomieszały... No nic, jeść nie woła - może poczekać ;)