    From: Tomek Łabuz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Date: Tue, 12 Jul 2011 19:42:48 +0200

    W dniu 2011-07-12 19:19, MMM pisze:

    > Ze 30 postów wcześniej już napisałem że dodam możliwość wyłączenia
    > sprawdzania aktualizacji, ale nie do wszystkich to dotarło. Teraz po
    > prostu 2-3 osoby sadystycznie się bawią rzucając błotem w pełnym
    > poczuciu bezkarności i pod przykrywką rzekomej obrony praw do
    > prywatności.

    nie, po prostu do Ciebie nadal nie dotarło, że to Ty na dzień dobry
    obrzuciłeś ludzi błotem, a te 30 postów temu było już po wylaniu pomyj
    przez Ciebie.... teraz tylko głupio się bronisz nadal traktując
    wszystkich jak wrogów...
    i nie piszę tego w poczuciu bezkarności, podpisany jestem z imienia i
    nazwiska i na etacie nie pracuję już prawie 10 lat, miałem z klientami
    sprzeczki, czasem bardzo mocne ale to wynikło z różnie przebiegającej
    współpracy, nie wyobrażam sobie jednak takiego ich potraktowania tak jak
    Ty to zrobiłeś na początku tego wątku, i to jeszcze takich co chcieliby
    coś kupić tylko jakby tu było bardziej niebieskie niż zielone....

    > W internecie niestety anonimowość powoduje takie prostackie zachowania
    > i rzucanie błotem na innych. Wiedząc że będę bronił swojego programu
    > (bo nie działam anonimowo) jeden troll zaczął bezczelnie prowokować
    > mnie,

    Twoja obrona polegała na wylaniu pomyj nie na zarzut, że Twój program
    coś robi na prawdę złego tylko na dość standardowy "zarzut" z jakim
    spotkały się wszystkie programy automatycznie łączące się z siecią, bez
    względu na to czy robiły coś "złego" czy nie, bez żadnej bezczelności,
    potem to już sobie sam zapracowałeś na taki ton wypowiedzi

    a apropos anonimowości to powiem Ci, że tu się trochę mylisz, nie jestem
    osobą ze środowiska fotograficznego, bo zwyczajnie nie zajmuję się
    fotografią zawodowo a tylko dla własnej przyjemności i miałem problem ze
    stwierdzeniem kto robi program machineryhdr
    niepodpisanego maila reklamującego program wysłałeś jako MMM z domeny
    jakiejś uczelni, na stronie programu zero informacji o nazwisku/firmie
    tworzącej program (no albo głęboko ukryte tak żeby za łatwo nie można
    było znaleźć), o nipie, regonie itp nie wspominając...
    wielki napis Maszyneria na stronie, który jak domyślam się jest nazwą
    firmy pod jaką sprzedajesz program można traktować jako tłumaczenie
    nazwy programu a nie nazwę podmiotu, który chce mi program sprzedać
    jeśli przegapiłem stronę teleadresową z danymi podmiotu sprzedającego
    machineryhdr to bardzo chętnie dostanę linka...