  • 21. Data: 2014-08-11 12:11:26
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    > Nie spadła do ceny lokalnego internetu. W ogóle cena "roamingu" dla
    > *INTERNETU* jest absurdalna, bo żaden roaming nie jest potrzebny. Można
    > ruch puszczać lokalnym łaczem w cenie loklanej i działac bedzie tak samo.

    Rozmowy też można puszczać lokalnym łączem w cenie lokalnej i będzie działać
    tak samo :-)

  • 22. Data: 2014-08-11 16:49:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-11 12:11, John Kołalsky wrote:
    > Rozmowy też można puszczać lokalnym łączem w cenie lokalnej i będzie
    > działać tak samo :-)

    Roaming polega na tym że twój numer telefonu - z grubsza - porusza się z
    tobą i sieć (nawet obca) wie gdzie jesteś. W przypadku 99% usług
    internetowych tak nie jest.

  • 23. Data: 2014-08-11 18:19:05
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 10.08.2014 o 12:47 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Roaming danych znacząco potaniał w UE od 1 lipca...
    I uważasz że to jest rozwiązanie na złe oznaczenie dróg?
    Ja także jeżdżę bez nawigacji i nie mam jej zamiaru kupować.
    A zarządcy dróg mają psi obowiązek je odpowiedni oznakować
    i o tym jest ten wątek, a nie o nawigacji.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2014-08-11 18:45:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Roaming polega na tym że twój numer telefonu - z grubsza - porusza się z
    > tobą i sieć (nawet obca) wie gdzie jesteś. W przypadku 99% usług

    To przecież w sieci macierzystej to działa tak samo :-) a połączenia
    internetowe też wymagają obsługi użytkownika np pilnowania jego limitu
    transferu.

    Jest raczej oczywiste, że wysokie ceny obu tych usług nie biorą się z
    wysokich kosztów tylko uwarunkowań biznesowych.

  • 25. Data: 2014-08-12 05:36:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 00:16:19 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > Jestem głupi. Pogubiłem się w mieście Łodzi.

    A jak ja narzekalem na polskie znaki, to polemika byla :-P

    > Bywalem tam już ze 20 razy, zawsze jadąc 1-ką. Oznakowanie było takie
    > sobie ,ale było, jechalo się na pamięć.

    Moze dlatego ze na pamiec, to nie zwrociles uwagi na jakosc znakow :-)

    > Jadę z katowic *PEWNY* że nie mozna niczego spieprzyć i drogowskazy
    > doprowadzą mnie wprost w objęcia A1, w końcu co tu spieprzyć w prostej
    > drodze?

    A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?

    > Kawalek dalej informacja że dobrze jade na Gdańsk. I tyle. Jade, jadę i
    > dupa. Zero oznakowania.

    Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
    glowna.

    >[...] Zawracam. Dojechałem do ronda. Nic od tej
    > stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje się jak jechać. Jade.

    Nawigacji nie masz ?
    Fakt, ze teraz jezdze z dwiema czy trzema i dopiero sa jaja :-)
    Chyba musze sobie kupic wieksza, albo ustawic telefon w pionie ..

    > Kupa. Kopnijcie w dupę w mieście Łodzi przy nastepnych wyborach osoby
    > odpowiedzialne.

    A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

    > Ja to mały pikuś. Razem ze mną zgubił się Niemiec z
    > przyczepą (współczuje mu jak później wykrecał na ciasnych ulicach) i
    > jakiś biedak z Czech który z wrażenia precyzji oznakowania zatrzymał się
    > i mape wytargał ze strachem w oczach.

    Jak sobie ciecie nie potrafia dobrej nawigacji kupic, to potem strach
    :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-08-12 05:38:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 19:10:21 +0200, PiteR napisał(a):

    > a jeśli jest w pokrowcu to wtedy w którym kierunku? :)

    A to jakas angielska nawigacja czy co, ze masz dylematy ?

    Ciekawe jak w Swindonie prowadzi :-)

    J.

  • 27. Data: 2014-08-12 05:40:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 11:31:07 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Musiałbym mieć *NAJNOWSZĄ* nawigację, lub cholernie tani roaming (u
    > niemca/czecha). To niejest za darmo. A1 otwarli niedawno.

    Na OSM i UMP juz jest.

    A jak znam zycie, to Nokia/Navteq/Here prowadzi autostrada juz pare
    miesiecy przed otwarciem :-)

    J.

  • 28. Data: 2014-08-12 05:44:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 13:28:11 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Jeśli cena Ferrari spada do ceny Fiata, to Kowalskiego zaczyna być
    > stać. Mi na nawigację Google w czeskiej Pradze wystarczało mniej niż
    > 2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zapłacisz 39PLN. Pakiet
    > ważny 14 dni. Nadal uważasz, że to cena Ferrari?
    > W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN. U
    > innych operatorów podobnie.

    Tylko czy google wie o A1 i aktualnych remontach ?
    Bo AOW to omijal starannie gdzies przez rok ...

    J.

  • 29. Data: 2014-08-12 07:11:46
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    > Jestem głupi. Pogubiłem się w mieście Łodzi.
    Miałem to samo. Ponieważ nawigacji ufam tak, jak ufam, zwłaszcza, że
    mapa aktualizowana prawie rok temu więc też pojechałem za znakami i też
    się pogubiłem.
    Pozdrawiam serdecznie ludzików odpowiedzialnych za oznakowanie i życzę
    wam świerzbu okolic intymnych.
    Jacek

  • 30. Data: 2014-08-12 17:52:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:
    > A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?

    To się kieruje na 1.

    > Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
    > glowna.

    A jak główna skręca o 180 stopni to się juz niepokoisz czy jeszcze nie?
    Od rozstaju przez Włókniarzy po wyjazd na Zgierz skręca pi x drzwi o 180
    stopni. Jesteś np. z Laosu. Nie czujesz się zanipokojony widząc słońce
    po złej stronie i zero informacji?

    > Nawigacji nie masz ?

    Mam. Starą. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to bład. Ale czekam aż
    bolszewiki przypadkiem wybuchną jakąs rakietę przy 14 przypadkowych
    satelitach GPS ...

    > A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

    Miasto prowadzi remonty. Miasto mogło by ruszyć dupę.