  • 41. Data: 2014-08-14 21:36:18
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Aug 2014, Sebastian Biały wrote:

    > Najprościej poprosic premiera o przejechanie się samochodem bez kierowcy.
    > Od punktu A do B na znaki.

    To jest BARDZO dobra koncepcja.
    Tylko dość trudna do wprowadzenia ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2014-08-16 03:30:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:36:18 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > To jest BARDZO dobra koncepcja.
    > Tylko dość trudna do wprowadzenia ;)

    Pan premier to przeciez zrobil. Zapakowal rodzine do samochodu i
    zawiozl do Wloch na narty.

    Co prawda cos mi sie widzi ze jechal przez Niemcy, a wiec mogl nie
    dostrzec prolemow z oznakowaniem. I mogl nie lamac ograniczen
    predkosci :-)

    Mogl tez przed nim jechac samochod z ochroniarzami, albo jak na
    nowoczesnego czlowieka przystalo mogl sie zdac na nawigacje :-)

    J.

  • 43. Data: 2014-09-08 17:48:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Aug 2014 17:52:40 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >To się kieruje na 1.

    To nie dojedzie. Musi się kierować na 91 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280