  • 31. Data: 2014-08-12 18:59:17
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:

    >To się kieruje na 1.

    Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

    >A jak główna skręca o 180 stopni to się juz niepokoisz czy jeszcze
    >nie? Od rozstaju przez Włókniarzy po wyjazd na Zgierz skręca pi x
    >drzwi o 180 stopni. Jesteś np. z Laosu. Nie czujesz się zanipokojony
    >widząc słońce po złej stronie i zero informacji?

    Ba, ja z Polski jestem i sie czuje zaniepokojony, tym niemniej
    znajomosc reguly ogolnej nieco uspokaja..

    >Mam. Starą. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to bład.

    Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna
    aktualna.

    >>> Kupa. Kopnijcie w dupę w mieście Łodzi przy nastepnych wyborach
    >>> osoby

    >Miasto prowadzi remonty. Miasto mogło by ruszyć dupę.

    Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej
    musi byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.
    No ale u nas pierwsze do zmiany rozporzadzenie w sprawie drogowskazow.

    J.

  • 32. Data: 2014-08-12 19:10:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:
    > Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

    Gdańsk A1 ->
    Gdańsk 1 ^

    > Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna
    > aktualna.

    Nie, potrzebne są tablice z napisami. Przy drodze. Dużo. I jest duzo,
    tylko ograniczeń a nie informacyjnych i kierujących.

    > Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej musi
    > byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.

    To mamy dwie możliwości:
    a) nie konsultowano
    b) w GD pracują debile

    Przypominam że na rondzie znak pokazuje "jedź prosto" i jest drugi znak
    "tam objazdem na Gdańsk". Problem załatwiło by np. zaklejenie znaku na
    wprost, ale trzeba do tego drabiny i kawalka tasmy a cała kasa idzie na
    budowę nowych dróg ....

  • 33. Data: 2014-08-12 22:59:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > A to jakas angielska nawigacja czy co, ze masz dylematy ?
    >
    > Ciekawe jak w Swindonie prowadzi :-)

    Nie szukam potwierdzenia mojej teorii, że wszystko co ma polskie
    tłumaczenie ma je zjebane i zawsze należy używać angielskiego orginału.

    --
    Piter

  • 34. Data: 2014-08-13 14:34:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:

    >Nie, potrzebne są tablice z napisami. Przy drodze. Dużo. I jest duzo,
    >tylko ograniczeń a nie informacyjnych i kierujących.

    W zasadzie masz racje.
    Ale to znaczy ze musisz pisac do GD.

    Ja tez napisze odnosnie AOW, to moze cos zmienia.

    Ale pisac do GD, ktora odpisze ze drogi sa oznakowane zgodnie z
    rozporzadzeniem, czy pisac do premiera ? :-)

    J.

  • 35. Data: 2014-08-13 19:43:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-13 14:34, J.F. wrote:
    > Ale pisac do GD, ktora odpisze ze drogi sa oznakowane zgodnie z
    > rozporzadzeniem, czy pisac do premiera ? :-)

    Najprościej poprosic premiera o przejechanie się samochodem bez
    kierowcy. Od punktu A do B na znaki.

  • 36. Data: 2014-08-14 08:36:16
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.08.2014 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Mam. Starą. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to bład. Ale czekam aż

    Błąd to nie stara nawigacja, a ufność w prawidłowość oznaczeń,
    w większości (całym?) kraju są popieprzone.
    Miejscowi wiedzą, a przyjezdnych mamy w dupie :-)

    Jeśli ma się starą nawigację, to pozostaje wpalcowanie ręcznie punktu
    pośredniego "Stryków- jedź w pobliżu punktu". No i ja zwykle
    sprawdzam na spokojnie wcześniej, jakimi to ulicami wypadnie mi podążać.

    > Miasto prowadzi remonty. Miasto mogło by ruszyć dupę.

    Dobry dowcip. Jadę ja sobie w zeszłym tygodniu drogą na wieś, a tu
    nagle niespodzianka, wszystko na drodze rozkopane w trzy dupy, a pan Henio
    w żółtym waciaku nakazuje mi skręcić w boczną drogę. Jako że za mną kolejka
    nie polemizowałem, pojechałem, śladu oznaczeń objazdu nie doczekawszy
    wróciłem do miasta i pojechałem całkiem inną drogą. Polska :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 37. Data: 2014-08-14 11:44:13
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 10/08/2014 19:44, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Tylko AM w wersji legalnej umożliwia aktualizacje map ?

    Ciekawe skąd u Niemców (nie tylko zresztą) przeświadzenie, że Polak to
    złodziej. [???]
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 38. Data: 2014-08-14 11:52:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 Aug 2014 10:44:13 +0100 osobnik zwany Michal Lukasik
    napisał:

    > Ciekawe skąd u Niemców (nie tylko zresztą) przeświadzenie, że Polak to
    > złodziej. [???]

    ciekawe skąd wzięła się większość narodowych stereotypów?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-08-14 12:44:26
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 14/08/2014 10:52, masti wrote:

    > ciekawe skąd wzięła się większość narodowych stereotypów?

    Czytasz ze zrozumieniem? Masz czarno na białym namowę do złodziejstwa a
    ty wyskakujesz ze stereotypami. To niestety rzeczywistość (przykład
    idzie z góry).
    --
    _____ __________________________

  • 40. Data: 2014-08-14 14:03:59
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 10/08/14 20:44, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Tylko AM w wersji legalnej umożliwia aktualizacje map ?

    Nie, aktualizację map umożliwia większość nawigacji, z czego większość w
    wersji bezpłatnej. Począwszy od Yanosika i kilkunastu kolejnych na
    smartfony.

    --
    Alf/red/