  • 11. Data: 2014-08-10 12:54:54
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 12:47, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Roaming danych znacząco potaniał w UE od 1 lipca...

    Znacząco. Czyli jesli Ferrari znacząco potaniało to Kowalskiego stać na
    zakup?

  • 12. Data: 2014-08-10 13:28:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Sunday, August 10, 2014, 12:54:54 PM, you wrote:

    > Znacząco. Czyli jesli Ferrari znacząco potaniało to Kowalskiego stać na
    > zakup?

    Jeśli cena Ferrari spada do ceny Fiata, to Kowalskiego zaczyna być
    stać. Mi na nawigację Google w czeskiej Pradze wystarczało mniej niż
    2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zapłacisz 39PLN. Pakiet
    ważny 14 dni. Nadal uważasz, że to cena Ferrari?

    W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN. U
    innych operatorów podobnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-08-10 13:45:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-10 13:28, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > ważny 14 dni. Nadal uważasz, że to cena Ferrari?
    >
    > W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN. U

    A typowy Kowalski nie ma nic innego do roboty tylko śledzić
    informacje na temat cen przesyłu danych i roamingu. :-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-08-10 13:52:44
    Temat: Re: [OT] Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Coś w tym jest, mam aktualną wersję na androidzie ale pomimo paru lat z
    tym programem (wcześniej na WinCE) nie mam pojęcia kto i gdzie schował
    "dodawanie do ulubionych". Tak, wiem jest manuał ale to nie jest prom
    kosmiczny, to powinno wynikać z samego interfejsu w zakresie opcji
    widocznych "od razu"....

    --
    Qlfon, Lublin

  • 15. Data: 2014-08-10 16:32:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 13:52, Qlfon wrote:
    > Coś w tym jest, mam aktualną wersję na androidzie ale pomimo paru lat z
    > tym programem (wcześniej na WinCE) nie mam pojęcia kto i gdzie schował
    > "dodawanie do ulubionych".

    Nie mówie o brakach funkcjonalnych. Mówie o degradacji jakości kodu.
    Zamiast na pierwszym miejscu stawiać responsywność GUI to zrobiono
    wodotryski i zapomniano ze od pacnięcia ekranem do efektu graficznego
    pacnięcia nie powinno upływac więcej jak 50ms. Inaczej człowieka szlag
    trafia. I kiedyś tak było. Obecnie natomiast ewidentnie brakuje im kogoś
    kto ma pojęcie jak się pisze responsywne gui. Mówię o wersji Win która
    jest rozwijana od bardzo dawna. Nie wiem jak iOS i Android.

    Podczas niektówych opcji klikasz w "ok" i czekasz 2sek do usłyszenia
    dzwięku pacnięcia i następne 10sek żeby *coś* sie na ekranie stało (w
    miedzyczasie pacając kilka razy). Zgaduje że to choroba z gatunku "ten
    programista jest tańszy, to go bierzemy".

  • 16. Data: 2014-08-10 16:38:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 13:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Jeśli cena Ferrari spada do ceny Fiata

    Nie spadła do ceny lokalnego internetu. W ogóle cena "roamingu" dla
    *INTERNETU* jest absurdalna, bo żaden roaming nie jest potrzebny. Można
    ruch puszczać lokalnym łaczem w cenie loklanej i działac bedzie tak samo.

    > Mi na nawigację Google w czeskiej Pradze wystarczało mniej niż
    > 2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zapłacisz 39PLN.

    Dlaczego tak drogo? Internet w Czechach jest aż taki drogi? Nie, to Play
    i cała masa innych cwaniaczków od GSM windują ceny powyzej poziomu absurdu.

    > Pakiet
    > ważny 14 dni.

    Absurdalnie mały czas. Mniej więcej jedne wakacje o ile idealnie się
    wcelujesz.

    > Nadal uważasz, że to cena Ferrari?

    Myślę ze nawet wyższa za gówniana uslugę tylko z powodów marketoidalnych
    aż tak drogą.

    > W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN.

    1Mb to ma przeciętna gówniana strona. Inna sprawa że z powodu przygłupów
    je robiących. IMHO to jest cena absurdalna bo powtarzam, roaming jest
    dla internetu bezzasadny.

    > innych operatorów podobnie.

    Nikt nie twierdzi że im to nie pasuje.

  • 17. Data: 2014-08-10 19:10:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** X-Man pisze tak:

    > tak jak ci się na ekraniku podświetla na zielono...

    a jeśli jest w pokrowcu to wtedy w którym kierunku? :)

    --
    Piter

  • 18. Data: 2014-08-10 20:44:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Musisz mieć klupioną AM. Idziesz teraz do niemca i mówisz mu:
    > panie, pan masz złą mapę. I niemiec już wie że specjalny kraj
    > wymaga specjalnych map.

    Tylko AM w wersji legalnej umożliwia aktualizacje map ?

    > Spięcie z netem wymaga zakup droższego urzadzenia, droższej
    > mapy, i koszta na transmisje danych. Czy przypadkiem nie płacę
    > podatku drogowego aby to było zbedne?

    Co znaczy droższego ? Wystarczy urządzenie z BT. Kosztują grosze

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2014-08-10 21:44:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 20:44, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Tylko AM w wersji legalnej umożliwia aktualizacje map ?

    Zależy w jakiej wersji i zalezy jak stara. Moja już nie. Teraz: niemiec
    musiałby wiedzieć że miesiąc wczesniej dokonano *istotnej* zmiany w
    organizacji ruchu i musi zaktualizowac mapy. Nie kazda mapa ma już te
    zmiany. Mapy produkowane przez Hiszpanów raczej nie beda się przejmowac
    duperelnym kawalkiem gównianej autostradu na końcu swiata żeby
    specjalnie z tej okazji wydać aktualizację.

    Natomiast misie od znaków powinny zaktualizowac oznakowanie drogi. Że
    tak powiem: obowiązek moralny.

    > Co znaczy droższego ? Wystarczy urządzenie z BT. Kosztują grosze ...

    Zapytuję więc: czy rząd bądź jakaś krajowa dyrekcja dróg delikatnie
    sugerują mi "idź se kupić AM bo my nie mamy kasy na znaki" ?

  • 20. Data: 2014-08-10 22:10:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Zapytuję więc: czy rząd bądź jakaś krajowa dyrekcja dróg
    > delikatnie sugerują mi "idź se kupić AM bo my nie mamy kasy na
    > znaki" ?

    A ja tak sugerowałem ?

    Sugeruję tylko, że w dzisiejszych czasach zwłaszcza w PL trzeba
    mieć aktualną mapę, albo nie być pizda i umieć jeździć w oparciu
    o oznakowanie jakie jest ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90