  • 1. Data: 2014-08-10 04:59:27
    Temat: Kontrola drogowa
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Dzisiaj o godzinie 3 w nocy a ul. Garbary przy Centrum Onkologii
    ustawili się oznakowaną Alfą z suszarką. Dlaczego właśnie tam
    i dlaczego o takiej godzinie? Czyżby na oddziale leżał ktoś z rodziny
    komendanta i nie mógł w nocy spać?

  • 2. Data: 2014-08-10 07:00:23
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Na oddziale może leżeć ktoś komu przeszkadzało, że w nocy wariaci tam zasuwają, więc
    doniósł obywatelsko, a policja rycersko rozpoczęła walkę z piratami.

  • 3. Data: 2014-08-10 08:40:18
    Temat: Re: Kontrola drogowa
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-10 04:59, megrimsES pisze:
> [...]
    > ustawili się oznakowaną Alfą z suszarką. Dlaczego właśnie tam
    > i dlaczego o takiej godzinie? Czyżby na oddziale leżał ktoś z rodziny

    wczoraj stali przy 198

    @

  • 4. Data: 2014-08-10 09:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

> [...]
    > ustawili się oznakowaną Alfą z suszarką. Dlaczego właśnie tam
    > i dlaczego o takiej godzinie? Czyżby na oddziale leżał ktoś z rodziny

    Może były tam ostatnio jakies potrącenia?

  • 5. Data: 2014-08-10 14:26:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > ustawili się oznakowaną Alfą z suszarką. Dlaczego właśnie tam
    > i dlaczego o takiej godzinie? Czyżby na oddziale leżał ktoś z rodziny

    10 minut suszenia, 50 minut kimania. I nocka zlatuje w mig.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2014-08-12 10:02:04
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "megrimsES" wrote in message news:ls6n6b$d72$1@usenet.news.interia.pl...

    > Dzisiaj o godzinie 3 w nocy a ul. Garbary przy Centrum Onkologii

    Nie ma takiej ulicy przy Centrum Onkologii :-P

    --
    Axel

  • 7. Data: 2014-08-12 12:42:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

    Tuesday, August 12, 2014, 10:02:04 AM, you wrote:

    > Nie ma takiej ulicy przy Centrum Onkologii :-P

    Masz rację - przecież to skrzyżowanie Katowickiej z Grunwaldzką jest a
    nie jakieś Garbary ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-08-12 14:19:51
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "RoMan Mandziejewicz" wrote in message

    > Masz rację - przecież to skrzyżowanie Katowickiej z Grunwaldzką jest a
    > nie jakieś Garbary ;)

    Też nie :-P

    --
    Axel

  • 9. Data: 2014-08-12 14:35:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

    Tuesday, August 12, 2014, 2:19:51 PM, you wrote:

    > Też nie :-P

    Jak nie, kiedy tak! ;P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-08-12 15:03:43
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    .

    >Jak nie, kiedy tak! ;P

    No nie. Centrum Onkologii jest bodajże przy skrzyżowaniu Roentgena z
    Płaskowickiej (nie chce mi się sprawdzać na mapie).
    A jesteś na tej liście wystarczająco długo, żeby pamiętać, co przyjmujemy,
    jeśli nie ma nazwy miasta :-P

    --
    Axel