  • 1. Data: 2014-08-10 00:16:19
    Temat: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Jestem głupi. Pogubiłem się w mieście Łodzi.

    Bywalem tam już ze 20 razy, zawsze jadąc 1-ką. Oznakowanie było takie
    sobie ,ale było, jechalo się na pamięć.

    Teraz mamy A1.

    Jadę z katowic *PEWNY* że nie mozna niczego spieprzyć i drogowskazy
    doprowadzą mnie wprost w objęcia A1, w końcu co tu spieprzyć w prostej
    drodze?

    Mijam CZMP i na rozstaju dróg wielki znak nakazuje w lewo na Gdańsk. W
    lewo, nie przez Widzew? Dziwne, wydawało mi się że A1 jest bardziej na
    prawo. Z oznakowaniem się jednak nie dyskutuje. Kręce w lewo.

    Kawalek dalej informacja że dobrze jade na Gdańsk. I tyle. Jade, jadę i
    dupa. Zero oznakowania. W końcu po minięciu wszystki castoram zblizam
    się do sporego ronda. A ha! O mały wlos bym nie zauwazył - mikroskopijny
    znak pokazuje że na Gdańsk prosto przez rondo. Niestey żona zauważa
    równiez mikroskopiją *żółtą* tablice że na Gdańsk w prawo (do centrum?
    Nie, to chyba musi być jakiś objazd dla ciężarówek czy coś, przeciez ja
    nie jade objazdem i nie jadę do centrum). Jadę prosto, w końcu znak
    pokazuje że prosto. Ląduje w czymś co wygląda zdecydowanie nie jak
    autostrada, ale przedmiescia. Zawracam. Dojechałem do ronda. Nic od tej
    stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje się jak jechać. Jade.

    Wracam. Zjechałem z A1 przez A2. Chce się dostać do Katowic. Tym razem
    jadę przez Widzew. Niestety jakiś przygłup przekreslił znak "do katowic
    w prawo" a zamiast tego *NIC* nie napisał. Innymi słowy wiem gdzie nie
    jechać. Ale nie wiem gdzie jechać. Odpalam CB. Wiem. Jadę.

    Kupa. Kopnijcie w dupę w mieście Łodzi przy nastepnych wyborach osoby
    odpowiedzialne. Ja to mały pikuś. Razem ze mną zgubił się Niemiec z
    przyczepą (współczuje mu jak później wykrecał na ciasnych ulicach) i
    jakiś biedak z Czech który z wrażenia precyzji oznakowania zatrzymał się
    i mape wytargał ze strachem w oczach.

  • 2. Data: 2014-08-10 00:29:44
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 sierpnia 2014 00:16:19 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    >
    > przyczepą (współczuje mu jak później wykrecał na ciasnych ulicach) i
    >
    > jakiś biedak z Czech który z wrażenia precyzji oznakowania zatrzymał się

    A co powiesz na to. Zrobili strefę płatnego parkowania. Wyznaczyli na samochody część
    chodnika. Zrobili to tak że od zaparkowanego samochodu do ściany zostaje z 80
    centymetrów. A tam gdzie stoi maszynka do zarabiania pieniędzy dla ludzi królika to z
    pół metra jest prześwitu. Łódź jest miastem przeznaczonym do likwidacji. Ale zanim
    je zlikwidują ktoś musi zarobić na jej rozpierdoleniu. Tabliczki jak jechać kosztują.
    Wyszli z założenia że jak ktoś nie wie jak jechać to chuj mu w dupe i kamieni kupe.

  • 3. Data: 2014-08-10 09:23:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > przyczepą (współczuje mu jak później wykrecał na ciasnych ulicach) i
    > jakiś biedak z Czech który z wrażenia precyzji oznakowania zatrzymał się
    no to się spotkali wszyscy trzej europejczycy którzy nie korzystają z
    nawigacji
    :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-08-10 09:43:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > no to się spotkali wszyscy trzej europejczycy którzy nie
    > korzystają z nawigacji

    Jeśli dojeżdzam do ronda (na planie krzyża) i nawigacja (MapaMap PL)
    przemawia do mnie zjedź pierwszym zjazdem to mam pojechać w prawo czy w
    lewo?

    :)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-08-10 11:20:05
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > Jeśli dojeżdzam do ronda (na planie krzyża) i nawigacja (MapaMap PL)
    > przemawia do mnie zjedź pierwszym zjazdem to mam pojechać w prawo czy w
    > lewo?
    > :)

    tak jak ci się na ekraniku podświetla na zielono...

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2014-08-10 11:31:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 09:23, ToMasz wrote:
    > no to się spotkali wszyscy trzej europejczycy którzy nie korzystają z
    > nawigacji

    Musiałbym mieć *NAJNOWSZĄ* nawigację, lub cholernie tani roaming (u
    niemca/czecha). To niejest za darmo. A1 otwarli niedawno.

  • 7. Data: 2014-08-10 12:36:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Musiałbym mieć *NAJNOWSZĄ* nawigację, lub cholernie tani roaming
    > (u niemca/czecha). To niejest za darmo. A1 otwarli niedawno.

    Mimo, że A1 otwarli "niedawno" mając AM trafisz na tą A1.
    Po PL polecam korzystanie z AM spiętej z netem, np na bazie
    orange free na kartę (wysyła się kod za 5 PLN, konto ważne przez
    rok). Do dyspozycji mamy 1 GB danych za free, oraz pozostałe na
    starterze 15 PLN. W zupełności wystarcza to w polsce na
    korzystanie z AM online bez ograniczeń. I już nie błądzisz ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2014-08-10 12:42:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 12:36, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Mimo, że A1 otwarli "niedawno" mając AM trafisz na tą A1.

    Musisz mieć klupioną AM. Idziesz teraz do niemca i mówisz mu: panie, pan
    masz złą mapę. I niemiec już wie że specjalny kraj wymaga specjalnych map.

    > Po PL polecam korzystanie z AM spiętej z netem, np na bazie orange free

    Spięcie z netem wymaga zakup droższego urzadzenia, droższej mapy, i
    koszta na transmisje danych. Czy przypadkiem nie płacę podatku drogowego
    aby to było zbedne?

    > I już nie błądzisz ...

    Wystarczy że przygłupy od stawiania znaków choć raz się przejadą trasą
    ktorą oznaczyli. Być może powinny się w ten sposob ekipy różnych miast
    wymieniać i patrzec co inny zrobili. Jak znajdą buga - premia.

  • 9. Data: 2014-08-10 12:45:57
    Temat: Re: [OT] Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-10 12:36, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Po PL polecam korzystanie z AM

    Tak na marginesie: AM strasznie się popsuła. Po pierwsze używałem tego z
    10 lat a po drugie jestem programistą i widzę jak okrutne bledy
    projektowe w interfejsie użytkownika popełniono. Wygląda na to że
    zmienił się manager od kodowania i efekty sa takie że obecne wersje są
    upierdliwe ponad pojęcie. Responsywność GUI była lepsza w C64 na GeOSie.
    Są chwile kiedy jedyne co pozostaje to klnąć czekając na reakcje programu.

  • 10. Data: 2014-08-10 12:47:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Sunday, August 10, 2014, 11:31:07 AM, you wrote:

    > Musiałbym mieć *NAJNOWSZĄ* nawigację, lub cholernie tani roaming (u
    > niemca/czecha). To niejest za darmo. A1 otwarli niedawno.

    Roaming danych znacząco potaniał w UE od 1 lipca...

    --
    Best regards,
    RoMan