  • 31. Data: 2009-10-26 10:40:12
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr29 pisze:
    > Jestem tam po to by zrobic porzadny material zdjeciowy a nie od
    > wygladania.

    Ano właśnie nie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-10-26 10:47:03
    Od: "Jaskrawy" <k...@g...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > standard... wszyscy muszą narzekać na wszystko
    > a więc też sobie ponarzekam...

    Ale twoje zkruku narzekanie to takie samo,jakby grabarze narzekali ze trumna
    cięzka:)
    Taka robota i takie uwarunkowania, nawet jak pan Józek tego pawia pusci ci
    na buty.
    Ja na początku wątku piętnuję naprawdę rażąco niechlujny wygląd
    "profesjonałów" oraz ich nachalne przebywanie w centrum , bez zmiany
    pozycji.
    Jedyny element pozytywny który dostrzegłem byl na początku, gdy panowie
    starali się nie wchodzić sobie w droge.
    Myślę , że rozpoczęty przeze mnie wątek choc w częsci do czegoś sie przydał
    bo przynajmniej da do myślenia tym, co za profesjonalistów chca uchodzić.
    Po prostu niech się zastanowią, ze ich wyglad nie jest obojętny.
    A co do sprzętu: Z odleglosci ok 6-8 metrów , Canonem 500 na automacie i
    obiektywie Canon 28-135 udało mi się w chwilach gdy para młoda byla
    odsłonięta , zrobić kilka ostrych i doświetlonych zdjęc. Bez wtykania
    obkektywu po pachę pana młodego.
    Poruszając temat estetyki wygladu i zachowań kamerzysty i fotografa, uważam
    ,ze swoje zrobiłem i pora na OT .
    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2009-10-26 10:54:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jaskrawy pisze:
> [...]
    > i obiektywie Canon 28-135 udało mi się w chwilach gdy para młoda byla
    > odsłonięta , zrobić kilka ostrych i doświetlonych zdjęc. Bez wtykania

    Zaraz Ci powiedzą, że się nie znasz, bo dobre zdjęcia to dziś się robi
    rybim okiem z trzech centymetrów nad posadzką :)
    Ale spoko, każda epoka ma swoje monidła. Za kilka lat być może wrócimy
    znowu do... treści.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwaga! - często miewam inne zdanie/

  • 34. Data: 2009-10-26 11:16:04
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jaskrawy wrote:
    > Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale twoje zkruku narzekanie to takie samo,jakby grabarze narzekali ze
    > trumna cięzka:)

    hehehe - ale można nieść trumne w 4 i w 12 ;)
    warunki zgoła inne

    > Taka robota i takie uwarunkowania, nawet jak pan Józek tego pawia
    > pusci ci na buty.

    no taka robota jednak urąga...
    zwłaszcza jak pan Józek na pawia na buty wali...

> [...]
    > przydał bo przynajmniej da do myślenia tym, co za profesjonalistów
    > chca uchodzić. Po prostu niech się zastanowią, ze ich wyglad nie jest

    nie - nie zastanowią się
    tak samo jak i ja się nie będę zastanawiał
    moimi klientami jest para młoda
    zgłaszają się do mnie bo chca mieć dobre zdjęcia i moim obowiązkiem jest
    zrobić dobre zdjęcia
    jeśli widzę, że im rzeczywiście zalezy - to czasem nawet kosztem kogoś...

    raz na weselu był pokaz tańca
    przyjechała jakś para - tancerze
    goście staneli w kółeczku - para w środku tańczy
    ja sobie w środku kółeczka chodzę - przy owych gościach
    chodzę - zatrzymuje się na 5-10 s idę dalej
    aparat przy oku, robię zdjęcie i czuje pchnięcie po plecach
    odwracam się - jakiś gościu coś do mnie ma
    wracam do robienia zdjęć
    w tym momencie czuje jak zakłada mi nelsona
    odpycham go - jakaś przepychanka słowna - gość ostro startuje z rękami

    5 min później pana nie ma już na weselu
    pan był trzeźwy
    aa... nie to że jakaś remiza - lokal ą ę - goście też... w większości...

    teraz zastanów się - co było dla pary młodej ważniejsze
    zdjecia czy niewygoda gości

    a teraz zastanów się co było ważniejsze dla Twojej pary młodej ważniejsze...
    być może pamiątka na całe życie - być może Twoja wygoda...

    oczywiście - rozmawiamy teoretyzując - tylko Ty widziałeś jak sie
    zachowywali, jak byli ubrani ... więc dyskusja raczej mało sensowna - tak
    klepie by poklepać :>

> [...]
    > młoda byla odsłonięta , zrobić kilka ostrych i doświetlonych zdjęc.
    > Bez wtykania obkektywu po pachę pana młodego.

    no i chcesz oddać wszystkie zdjęcia ze 135mm?
    tak nie mozna....

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 35. Data: 2009-10-26 11:19:58
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    abs wrote:

    > Żuraw w kościele? Czy Ty wiesz o czym piszesz?

    http://www.kameruni.com/2009/07/22/wzorowy-kamerun/
    http://www.kameruni.com/2009/07/12/znalezione-w-siec
    i/

    znaczy żuraw=kram zapewne...

    więc proszę Cię bardzo....

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 36. Data: 2009-10-26 11:32:30
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 12:16:04 +0100, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > no i chcesz oddać wszystkie zdjęcia ze 135mm?
    > tak nie mozna....

    Można - na odbitkach nie ma exifów - nikt nie zauważy ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 37. Data: 2009-10-26 12:03:18
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >musi być jak najbardziej na miejscu nawet gdy zasłoni na moment komuś
    >widok. Pamiątka jest dla młodych :)
    >Generalnie - ubieranie fotografa w strój gościa weselnego mija się z
    >celem, zasadą jest : czysto, schludnie w tonacji która nie rzuca się w
    >oczy (a buty? jak najbardziej miękkie i "cichobiegi" stukanie w kościele
    >też do miłych nie należy) a z widokiem przedstawionym przez wątkotwórcę
    >jakoś nie miałem do czynienia więc miejmy nadzieję że to pojedynczy
    >przypadek i nie należy przypinać tego do wszystkich "panów

    co to jest "strój gościa weselnego":))))??? buheuheue
    nikt mu nie karze zapierdalać we fraku, ale jeżeli robi zdjecia w kosciele
    to wypadaloby się ubrac jak do koscioła, czyli nie w brudnym swetrze czy w
    dresie i ujebanych w błocie butach tylko chociaż koszula z kołnierzykiem i
    przede wszystkim czysto. skoro taki fotograf robi zdjecia w kosciele to
    chyba musi mieć wiedze jak sie nalezy ubrac zeby tam wejsć...
    i nic nie ma do tego cena za jaką sie fotografa bierze, nie widzialem
    jeszcze cennika w którym od ceny zalezy czy sie ładnie ubierze czy przyjdzie
    jak rolnik z pola.
    za jaka kase sie by zdjec nie brało to mają być dobre, chyba że fotograf
    powie że "zrobi za 500 zł ale będą zdjęcia do dupy i może z 15 wybierze sie
    do pokazania..."

  • 38. Data: 2009-10-26 12:05:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kokos napisał(a):

> [...]
    > dresie i ujebanych w błocie butach tylko chociaż koszula z kołnierzykiem i

    To trzeba błoto z przed kościoła usunać ;P

    j.

  • 39. Data: 2009-10-26 12:10:13
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    StaM pisze:

    > Nawet smieszne, czy wrecz nietaktowne byloby zeby zatrudniony artysta
    > ubieral sie jak gosc czy kelner.
    > Nie dajcie sie oglupic przez snobow i prostaczkow. Ubierajcie to co
    > Wam pasuje, wasze koszulki i golfy oraz wygodne trampki.
    > Nie siadacie za stolem, a rowniez w koscielnej lawce. To jest Wasze
    > ubranie do pracy, a nie stroj goscia! Drinki walicie na zapleczu.

    odnosze wrazenie ze autorowi watku chodzilo raczej o generalnie schludny
    stroj. Ja nie wyobrazam sobie fotografa w garniaku. JEszcze gosc z
    kamera moze tak byc, bo on nie biega, nie chyla sie itp. Mam kamere na
    pasie biodrowym i tyle.

    A fotograf. Dla mnie profesjonalista powinien byc schludnie ubrany, ale
    zamiast garniaka widzialbym go w kamizelce gdzie mialby pochowany caly
    osprzet zeby nie biegac przez kosciol do torby czy sejfu w aucie ;)

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 40. Data: 2009-10-26 12:12:38
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Henry(k) wrote:

    > Można - na odbitkach nie ma exifów - nikt nie zauważy ;-)

    będzie widać, bo zdjęcie będzie nieostre ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk