    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Litosci!!!!
    Date: Mon, 26 Oct 2009 12:16:04 +0100

    Jaskrawy wrote:
    > Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale twoje zkruku narzekanie to takie samo,jakby grabarze narzekali ze
    > trumna cięzka:)

    hehehe - ale można nieść trumne w 4 i w 12 ;)
    warunki zgoła inne

    > Taka robota i takie uwarunkowania, nawet jak pan Józek tego pawia
    > pusci ci na buty.

    no taka robota jednak urąga...
    zwłaszcza jak pan Józek na pawia na buty wali...

    > Myślę , że rozpoczęty przeze mnie wątek choc w częsci do czegoś sie
    > przydał bo przynajmniej da do myślenia tym, co za profesjonalistów
    > chca uchodzić. Po prostu niech się zastanowią, ze ich wyglad nie jest
    > obojętny.

    nie - nie zastanowią się
    tak samo jak i ja się nie będę zastanawiał
    moimi klientami jest para młoda
    zgłaszają się do mnie bo chca mieć dobre zdjęcia i moim obowiązkiem jest
    zrobić dobre zdjęcia
    jeśli widzę, że im rzeczywiście zalezy - to czasem nawet kosztem kogoś...

    raz na weselu był pokaz tańca
    przyjechała jakś para - tancerze
    goście staneli w kółeczku - para w środku tańczy
    ja sobie w środku kółeczka chodzę - przy owych gościach
    chodzę - zatrzymuje się na 5-10 s idę dalej
    aparat przy oku, robię zdjęcie i czuje pchnięcie po plecach
    odwracam się - jakiś gościu coś do mnie ma
    wracam do robienia zdjęć
    w tym momencie czuje jak zakłada mi nelsona
    odpycham go - jakaś przepychanka słowna - gość ostro startuje z rękami

    5 min później pana nie ma już na weselu
    pan był trzeźwy
    aa... nie to że jakaś remiza - lokal ą ę - goście też... w większości...

    teraz zastanów się - co było dla pary młodej ważniejsze
    zdjecia czy niewygoda gości

    a teraz zastanów się co było ważniejsze dla Twojej pary młodej ważniejsze...
    być może pamiątka na całe życie - być może Twoja wygoda...

    oczywiście - rozmawiamy teoretyzując - tylko Ty widziałeś jak sie
    zachowywali, jak byli ubrani ... więc dyskusja raczej mało sensowna - tak
    klepie by poklepać :>

    > A co do sprzętu: Z odleglosci ok 6-8 metrów , Canonem 500 na
    > automacie i obiektywie Canon 28-135 udało mi się w chwilach gdy para
    > młoda byla odsłonięta , zrobić kilka ostrych i doświetlonych zdjęc.
    > Bez wtykania obkektywu po pachę pana młodego.

    no i chcesz oddać wszystkie zdjęcia ze 135mm?
    tak nie mozna....

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk