  • 1. Data: 2009-10-25 10:18:43
    Temat: Panasonic Lumix DMC-Fz18 czy G11
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Co wybralibyście z tych dwóch? Imponujący zoom w lumixie, świetne
    recenzje z G11 no i ten obrotowy LCD.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-10-25 14:20:16
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-Fz18 czy G11
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Co wybralibyście z tych dwóch? Imponujący zoom w lumixie, świetne recenzje
    > z G11 no i ten obrotowy LCD.

    Za taka kasę żaden z tych wymienionych

  • 3. Data: 2009-10-25 14:41:23
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    przybysz pisze:

    > Za taka kasę żaden z tych wymienionych

    To co proponujesz jako alternatywę (nie lustrzanka bo mi to nie potrzebne)?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 4. Data: 2009-10-25 14:45:43
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    przybysz pisze:

    > Za taka kasę żaden z tych wymienionych

    Swoją drogą uwielbiam takie odpowiedzi...

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 5. Data: 2009-10-25 18:50:54
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl>

    > Swoją drogą uwielbiam takie odpowiedzi...

    No właśnie...

    Ja też się gryzę, czy kupić Canona G11 z jego lekkością, czy Nikona
    D5000 z jakością zdjęć, ale też gabarytem i wagą (no i ceną).

    Chyba nikt za bardzo nie pomoże Ci w wyborze, bo to Ty określasz
    przeznaczenie i pożądaną jakość zdjęć.

    Ostatnio - mimo że bywałem tam wielokrotnie - odkryłem ciekawą funkcję
    tej strony:
    http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM

    Twojego modelu tam chyba nie ma, ale możesz wybrać do porównania cś
    zbliżonego. Inna strona gdzie można tak porównywać to:
    http://www.dkamera.de/testbericht/panasonic-lumix-dm
    c-gh1/bildqualitaet.html

    Może to Ci coś pomoże.

    #:-)
    gps

  • 6. Data: 2009-10-26 09:42:23
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > To co proponujesz jako alternatywę (nie lustrzanka bo mi to nie
    > potrzebne)?

    Zrobiłem takie małe porównanie:
    http://tnij.org/eo6g

  • 7. Data: 2009-10-26 11:26:48
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Oct 26, 9:42 am, "przybysz" <m...@o...pl> wrote:

    > Zrobiłem takie małe porównanie:http://tnij.org/eo6g

    A nie lepiej zamiast tych SX-ow kupic G9? To wciaz bdb sprzet, masz
    RAW, przyzwoite ISO, itd. Np na brytyjskim ebayu mozna trafic za ok
    900zl.

    Psor

  • 8. Data: 2009-10-26 12:35:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> wrote in message
    > Co wybralibyście z tych dwóch? Imponujący zoom w lumixie,
    > świetne recenzje z G11 no i ten obrotowy LCD.

    A do czego ten aparat kupujesz? Jakie zdjęcia będziesz robił?

  • 9. Data: 2009-10-26 20:18:24
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Pszemol pisze:
    > "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> wrote in message
    >
    > A do czego ten aparat kupujesz? Jakie zdjęcia będziesz robił?

    A domowe, pstryknę to tu to tam, nagram czasami jakąś etuidkę 40
    sekundową i tyle - szukam czegoś co bez wysiłku pozwoli mi uzyskać fajną
    jakość i wygodę.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 10. Data: 2009-10-26 21:05:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brycki pisze:

    > A domowe, pstryknę to tu to tam, nagram czasami jakąś etuidkę 40
    > sekundową i tyle - szukam czegoś co bez wysiłku pozwoli mi uzyskać fajną
    > jakość i wygodę.

    No to oba sobie poradzą. Jeśli zależy ci na większym zoomie, to lepszy
    będzie FZ-18, jeśli na jakości przy wyższych czułościach, to raczej G11.
    No i Panasonic ma trochę większą rozdzielczość filmików - 848 x 480.
    A może coś z filmami 720p lub fullHD? W cenie G11 znajdzie się parę
    fajnych aparatów.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.